حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
انتخابات شکوه مردم سالاری دینی است
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
شناسه : 22218
بازدید 52
4
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: انتخابات شکوه مردم سالاری دینی است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کر: انتخابات یکی از مهمترین ارکان کشور بوده و حضور حداکثری نماد عینی نظام مردم سالاری دینی و نظارت مردم بر اداره امور جامعه به شمار می‌آید به همراهی و حمایت قاطبه مردم از نظام در طول ۴5 سال حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.
وی افزود: دشمنان در همه حوزه‌ها برای ضربه زدن به کشور هدف گذاری‌های مختلفی کرده اند، آخرین حربه آنان کم ارزش نشان دادن و دور کردن مردم از پای صندوق‌های رای است. مردم کشور ما همیشه با درایت و هوشمندی خود نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده اند و این بار نیز آن‌ها در عرصه انتخابات راه به جایی نخواهند برد.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات، موجب تقویت نظام و تقویت چانه‌زنی مسئولان نظام در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود و از سوی دیگر، انتخابات حقی برای مردم و تکلیف دینی و شرعی است.
وی تصریح کرد: اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد که قطعا وجود دارد، طبق فرمایش مقام معظم رهبری راه حل این مشکلات انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای است و تحریم انتخابات و دوری از صندوق‌های رای به هیچ وجه نمی‌تواند راه حل باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی گفت: البته موضوع انتخاب اصلح نیز بحث دیگری است. امیدواریم ملت بصیر ایران همان گونه که بارها با بصیرت خود، یأس و ناامیدی را به سمت دشمنان روانه کرده‌اند، در این انتخابات هم با انتخاب افراد شایسته و یک مجلس انقلابی دیگر، ارواح شهدا را خوشحال کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.