حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
اقدامات تروریستی نشانه سردرگمی دشمن است
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
شناسه : 21594
بازدید 78
2
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: اقدامات تروریستی نشانه سردرگمی دشمن است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستانابوموسی اظهار کرد:وقتی دشمن نتواند در میدان نبرد چه نرم و چه سخت به اهداف خود برسد دست به اقدامات تروریستی می زند و افراد بی گناه را هدف قرار می ده.
وی گفت: همان طور که شاهد بودیم و دیدیم در دهه 60 بعد از آنکه منافقین کور دل به اهداف خود در صجنه سیاسی کشور نرسیدند و بنی صدر با رسوایی از صحنه سیاسی کشور حذف شد دست به ترور مردم از هر صنف و گروهی زدند و بیش از 17 هزار خون بی گناه را بر زمین ریختند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی افزود: اما آنچه در میهن اسلامی ما رخ داد عکس تصور دشمنان بود آنها هدف شان از این اقدام ایجاد ترس و واهمه در دل مردم بود اما مردم بیشتر به انقلاب دل بسته شدند و بیشتر وارد صحنه شدند زیرا شهادت هموطنان شان دل های آنها را بیداررتر نمود و به خوبی نشان دادکه هدف دشمن تنها مسئولان نیستند و آنها برای رسیدن به اهداف پلیدشان همه را قربانی می کنند.
وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی که در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد این نکته را در اذهان روشن کرد که دشمنان خدا هم در لباس استکبار چهر نشان می دهند و هم خود را به ظاهر اسلامی می آرایند و به فرموده امیرالمومنین علیه السلام خود را در جلباب دین می پوشانند.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: این حادثه نشان داد که مسیر سلیمانی مسیر بصیرت و بیداری است و گام نهادن در این راه موجب عصبانیت دشمن است و اینجا باید به آیه ای از کلام خدای متعال افتاد که می فرماید: «قل موتوا بغیظکم» را یادآور شد و سخن زیبای شهید بصیر دکتر بهشتی را به خاطر که گفت: از ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرید.
وی اضافه کرد: منطق کفر و نفاق یکی است و در راه عناد و دشمنی با مسر درست، نه تنها فرد و مذهب درست، بلکه مسیر درست از هیچ حرکت خصمانه ایی فروگذار نمی کند حتی اگر این راه موجب کشته شدن ده، صدها و هزاران کودک و زن بی گناه شود. برای دشمن هدف وسیله را توجیه می کند.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی بیان داشت: این نشان می دهد که اندیشه تکفیرسرچشمه اش در اندیشه های یهودیت صهیونیسم است که تنها هدفش کشتن انسان هاست هر قدر صاحب حق و بیگناه باشند. حال آنکه اگر فردی خود را مسلمان بداند باید عامل به آیات قرآن باشد آنجا که خداوند متعال می فرماید: «هرکس انسانی را بدون آنکه کسی را کشته باشد یا در زمین فساد کرده بکشد مانند آن است که همه انسان ها را کشته باشد» و این بدین معناست که هدف کفر و نفاق و تکفیر یک چیز آست و آن کشتن انسانیت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.