حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دخترانه حضرت مریم (س) بندرخمیر
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
شناسه : 3098
بازدید 313
10
آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت با حضور امام جمعه، نماینده آموزش و پرورش استان ، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری،  رئیس آموزش و پرورش،  امام جمعه موقت اهل سنت،  فرمانده ناحیه سپاه،  بخشدار مرکزی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، رئیس کمیته امداد و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خمیر در مدرسه حضرت مریم برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین صالحی در آیین نمادین  زنگ مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت : سال تحصیلی جدید  را به تمامی معلمان و  دانش آموزان تبریک عرض می نمایم.

وی گفت : همزمانی شروع سال تحصیلی با  هفته دفاع مقدس که نماد ایثار و از خودگذشتگی و رشادت های  جوانان و نوجوان میهن عزیز است  افقی روشن برای پیشرفت و آبادانی آینده  انقلاب  است.

امام جمعه خمیر گفت :  خداوند متعال  علم و دانش را همراه با  لباس تزکیه و اخلاق توصیه می کند و  مکتب اسلام نیز این کار را از الزامات یک طالب علم می داند.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد : همانگونه که آموزش به تنهایی پاسخگویی نیاز های بشر نیست و بال دیگر آن  تربیت است. علم بدون اخلاق برای انسان ضرر دارد.

وی با توصیه به دانش آموزان عنوان کرد : ضمن تحصیل و کسب علم و دانش ؛  متخلق به اخلاق اسلامی و  تهذیب باشید که رسالت دانش آموزان در مکتب اسلام هر دو بال علم و تربیت است.

امام جمعه خمیر گفت :  آینده  انقلاب  به استواری ،  ایستادگی و علم شما  دانش آموزان گره خورده است پس تمام تلاش و همت خود را برای پیشرفت و توسعه ایران عزیز را به کار ببندید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.