حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
گردهمایی آزادگان سرافراز در قشم برگزار شد
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
شناسه : 11452
بازدید 77
4
با حضور رئیس تبلیغات اسلامی: گردهمایی آزادگان سرافراز با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قشم، حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی اسن شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام غلامی در این گردهمایی که به همراه خانواده های آزادگان سرافراز برگزار شد طی سخنانی به نقش ازادگان اشاره و صبوری همسران آنان را یادآور شد.

وی با بیان اینکه تاریخ این سرزمین هیچگاه آزادگان سرافرازی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک میهن دفاع کردن از یاد نخواهند برد، افزود: آزادگان سرافراز از خیل انسان‌ها و نسل پاکی بودند که عاشقانه و عارفانه در جبهه‌های نبرد حضور پیدا کرده و از جان خود برای حفظ انقلاب حسینی و اعتلای ایران اسلامی گذشته و راه و رسم مردانگی و مقاومت را پا بر جا کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: آزدگان سرافراز میهن اسلامی با صبر انقلابی و ظفرمند خود، اسیر اسارتگاه های جسمی و روحی دشمن بعثی نشدند بلکه فراتر از آن در سخت ترین شرایط نیز پیام رسان اندیشه انقلابی و متاسی از مکتب حسینی انقلاب اسلامی ایران به دنیا بودند.

حجت الاسلام غلامی خطاب به آزادگان گفت: بدون ترید شما آزادگان میراث‌داران افتخارآفرین هشت ساله دفاع مقدس و فاتحان قله‌های اسارت، شجاعت، شهامت و ایستادگی هستید که با پایمردی و صبر و شکیبایی خود بار دیگر مردانگی را معنا کرده و پای آرمان‌ها و عقاید خود ایستادید.

در ادامه مقرر شد جلسات دورهمی آزادگان همراه با خانواده ها بصورت ماهانه و همچنین هیئت مذهبی احرار الحسین علیه السلام تشکیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.