حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
کلیات شیوه‌نامه اجرایی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) به تصویب رسید
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۵۷
شناسه : 3154
بازدید 122
11
با راهبری سازمان دارالقرآن الکریم؛ در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) کلیات شیوه‌نامه اجرایی بخش‌های این جشنواره به تصویب رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) که روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ با حضور رئیس، دبیر و اعضای کمیته‌های این جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، کلیات شیوه‌نامه اجرایی بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره پس از بحث و تبادل‌نظر اعضا به تصویب رسید که پس از جمع‌بندی نهایی به‌زودی به استان‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور، امسال با راهبری سازمان دارالقرآن الکریم و با رویکرد جدید آموزش، مسابقه و محفل از مردادماه امسال با ثبت‌نام از داوطلبان و علاقه‌مندان کار خود را آغاز کرد.

بخش‌های مسابقه‌ای این جشنواره در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، کتاب‌خوانی و نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود و نفرات برگزیده در هر رشته و مقطع سنی علاوه بر دریافت جایزه به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

خاطرنشان می‌سازد اعضای ستاد مرکزی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) را حجت‌الاسلام فقیهی رئیس ستاد، حجت‌الاسلام شفیعی جانشین رئیس و دبیر ستاد، تقی پور مسئول کمیته سامانه و آموزش مجازی، موسوی مسئول کمیته اجرایی،، کاکاوند مسئول کمیته نظارت و ارزیابی، عظیمی نژاد مسئول کمیته روابط عمومی و رسانه و رمضانی مسئول کمیته فنی تشکیل می‌دهند. همچنین ستادهای استانی این جشنواره با حضور مدیران کل، معاونین، روسای ادارات امور قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی، مدیرکل و معاونین مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و نماینده هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان‌ها تشکیل‌شده و امور مربوط به استان‌ها را هدایت و راهبری می‌کنند.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این جشنواره ۱۷ مهرماه تعیین‌شده و خانواده طلاب سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی www.telavat.ir و www.csis.ir جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.