حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
کاروان شادی مسطورا در بندرعباس به راه افتاد 
۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۱۹
شناسه : 22730
بازدید 53
3
مسئول گروه جهادی کاروان شادی مسطورا: مسئول گروه جهادی کاروان شادی مسطورا گفت: این کاروان در سطح شهر بندرعباس به راه افتاده و تا روز دهم فروردین به ارابه برنامه‌های مختلف فرهنگی می‌پردازد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام حمید غلامپور در گفتگو با خبرنگار ما به تشريح این خبر پرداخت و گفت: یک کاروان متشکل از ۲۰ نفر اعم از مبلغان و مبلغات و همچنین تعدادي از نوجوانان‌ به صورت سیار در محل اسکان میهمانان نوروزی، مساجد، امامزادگان و… حضور یافته و با معرفی یک آیه از قرآن کریم، به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی افزود: این کاروان در قالب یک مینی‌بوس و با هدف اجرای طرح بزرگ مسطورا و همچنین ایجاد شادی و نشاط و شادابی و تفریح سالم در بین مسافران نوروزی به راه افتاده و به صورت مشترک و میدانی، برای سنین مختلف به اجرای برنامه می‌پردازد.

مسئول گروه جهادی کاروان شادی مسطورا تصریح کرد: این برنامه از دوشنبه ۲۸ اسفند ماه سال جاری مصادف با شب هشتم ماه رمضان آغاز شد و در طول ایام نوروز اجرا و تا پایان تعطیلات نوروزی تداوم دارد.

غلامپور ادامه داد: این کاروان، هر شب در نقاط مختلف شهر بندرعباس مستقر و برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، و … ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اجرا می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.