حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
پیگیری 8مورد از مشکلات اساسی مردم توسط روحانی مستقرسیریک از ادارات کل استان در راستای مهرواره ی اوج
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
شناسه : 5742
بازدید 150
2
رفع مشکلات اساسی مردم توسط روحانی مستقر سیریک در راستای عملیات مهر واره ی اوج روحانی مستقر روستای دودر از توابع بخش بمانی شهرستان سیریک با مراجعه به ادارات کل استان 8 مورد از مشکلات اساسی مردم را رفع کرد .
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ،حجت الاسلام و المسلمین حسین ایلیادپور روحانی مستقر طرح هجرت روستای دودر از توابع بخش بمانی سیریک در راستای مهرواره ی اوج و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در جهت مواسات و همدلی  و کمک به مردم گفت  :  جست‌وجو در فرهنگ و ادبیات سرزمین‌ مان در تمام دوره‌ها، هم چنین کاوش مهم‌ترین آموزه‌های تمام ادیان، همه ما را به یک پیام انسانی و جهان شمول می‌رساند که به محترم‏‌ترین آرمان‏های بشری و منتهای آمال همه آدمیان اشاره می‌کند. یعنی به برابری انسان‏ها  فارغ از هرگونه ملاحظات ملی، قومی، نژادی، دینی و مذهبی؛  و همدلی با همنوعان، اولین برداشتی است که از این پیام، نتیجه گیری می‌شود.

روحانی مستقر روستای دودر افزود: مواسات، اصطلاحی ناظر به سبک زندگی اسلامی و از مهم‌ترین وظایف اخلاقی و عاطفی انسان و به معنای همراهی کردن و کمک کردن به برادر مؤمن در همه‌ی امور است.
در همین راستا و در جهت کمک به رفع نیازمندی های مردم این روستا حجت الاسلام ایلیاد پور با مراجعه به ادارات کل استان مشکلات اساسی مردم را احصا و حل نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.