حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
پیروزی‌های اخیر فلسطین جرقه‌ای برای نابودی کامل صهیونیست‌ها
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
شناسه : 19845
بازدید 115
7
رئیس تبلیغات اسلامی قشم عنوان کرد: رئیس تبلیغات اسلامی قشم گفت: پیروزی‌های اخیر مردم مظلوم فلسطین جرقه‌ای برای نابودی کامل صهیونیست‌ها است و از 15 مهرماه تاکنون وضعیت ماندگاری این رزیم غاصب بسیار سست‌تر از قبل شده و آن قدرت پوشالی گذشته را دیگر ندارد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام کاظمی، صبح امروز در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: چشمه مقاومت که امروز در کشورهای اسلامی خروشان شده از ایران و دفاع مقدس که ملت ایران یک‌تنه در برابر تمامی ابرقدرت‌های جهان به مدت هشت سال ایستادگی کردند جاری شده است.

 

وی افزود: ضربه اول طوفان الأقصی شکست بسیار سنگین اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و خیره‌کننده و ویرانگری برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود که این زنجیره ضربات ویرانگر توسط جبهه مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد و به‌زودی نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

 

رئیس تبلیغات اسلامی قشم افزود: عملیات طوفان الأقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را نابود ساخت و ننگینی بزرگ بر پیشانی آن در دل تاریخ نهاد و ضربه سنگینی به بخش امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، اجتماعی، سیاسی و حمایتی رژیم صهیونیستی وارد کرد به‌گونه‌ای که رژیم صهیونیستی را دچار بحران و آنهایی را که به ابهت ظاهری و پوشالی این رژیم دلخوش بودند سرگردان کرد.

 

کاظمی با بیان اینکه در عمر ۷۵ سال رژیم صهیونیستی چنین سابقه‌ای وجود نداشت، ادامه داد: عملیات راهبردی، هجومی طوفان الأقصی توازن قوا را به نفع مقاومت تغییر داد و مقاومت بدون برگشت به گذشته هر روز قوی‌تر و رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: البته این عملیات نتیجه ظلم ۷۵ساله رژیم صهیونیستی به‌ویژه در سال‌های اخیر بود و از منظر بین‌الملل دفاع کاملاً مشروع علیه جنایت، افساد فی‌الارض، تباهی، تبهکاری، شیطنت و ظلم بی‌حدوحصر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است و آنها اکنون باید تاوان جرم و جنایات خود را بدهند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه امروز اسرائیل دیگر آن اسرائیلی نیست که بتواند با برتری اطلاعاتی مصر، اردن و سوریه را زمین‌گیر کند، تأکید کرد: ضعف نظامی اسرائیل را پیش‌تر جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۳ روزه نشان داده بودند و عملیات چند روز اخیر گروه‌های مقاومت فلسطینی ضعف اطلاعاتی اسرائیل را نشان داد.

 

کاظمی ادامه داد: پیروزی‌های اخیر مردم مظلوم فلسطین طلیعه‌ای برای نابودی کامل صهیونیست‌ها است و از ۱۵ مهرماه تاکنون وضعیت ماندگاری این رزیم غاصب بسیار سست‌تر از قبل شده و آن قدرت پوشالی گذشته را دیگر ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل که خانه عنکبوتی آن بر پایه خیانت، جنایت و کشتار استوار بود، امروز در حل ریزش و نابودی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.