حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
پیام تبریک رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب به مناسبت روزخبرنگار
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۶
شناسه : 18493
بازدید 82
10
روز خبرنگار حجت الاسلام فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب طی پیامی روزخبرنگار را به خبرنگاران و فعالان رسانه تبریک گفت
ارسال توسط : نویسنده : محسن بنی خزاعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی میناب ، حجت الاسلام اسحق  فاضلی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب طی پیامی روزخبرنگار را به خبرنگاران و فعالان رسانه تبریک گفت.

حجت الاسلام فاضلی پور در این پیام آورده است :خبر و اطلاع رسانی و بستر و عوامل انجام این امر مهم یعنی رسانه ها و خبرنگاران، امروزه یکی از حساس ترین و مؤثرترین امور جوامع بشری محسوب می شوند.

خبرنگاران به عنوان نقش آفرینان اصلی عرصه رسانه و آگاهی بخشی، مجاهدانی هستند که در این مسیر با احساس مسئولیت و تعهد به آرمانهای اسلامی و انسانی و با الگو گیری از منش شهدای عزیز عرصه قلم شهیدان آوینی و صارمی به خدمت رسانی و انجام وظیفه می پردازند.

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به «ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر به ویژه شهید گرانقدر صارمی، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه و نشریات مکتوب و فضاهای مجازی تبریک عرض نموده و از زحمات تمام فعالان رسانه ای مخصوصاً خبرنگاران دغدغه مندی که پیگیر و منعکس کننده مسائل ملی و مذهبی و بویژه برنامهای هیات مذهبی در ماه های محرم و صفر و سایر مناسبت ها  را همراهی می کنند تشکر نمایم

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.