حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
پروتکل های ستاد ملی کرونا با دقت در مساجد هرمزگان اجرایی شد
۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
شناسه : 509
بازدید 100
9
در گفتگو با مهر عنوان شد: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا؛ به برخی ابهامات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون باز گشایی مساجد، پاسخ داد.
پ
پ
پروتکل های ستاد ملی کرونا با دقت در مساجد هرمزگان اجرایی شد

علی اکبر انصاری راد در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح و رفع ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی پیرامون بازگشایی مساجد بیان داشت: الحمدلله با هدایت گری های خرد مندانه مقام معظم رهبری و ارائه طریق به موقعی که ایشان فرمودند؛ شرایطی برای بازگشایی مساجد، از سرگیری نمازهای جماعت و برگزاری مراسم شب‌های قدر فراهم شد؛ این تصمیم، موجبات خوشحالی مردم همیشه در صحنه و انقلابی، خصوصاً جوانان و نوجوانان عزیز را فراهم ساخت.

وی عنوان کرد: جوانان در انتظار این فرصت معنوی لحظه شماری و همواره این مهم را از مسئولان فرهنگی کشور مطالبه می‌کردند؛ البته مردم شریف و مکتبی ما به ویژه جوانان تشنه دین و زلال معارف و آموزه‌های دینی، نیک می‌دانند که ما در شرایط سخت مبارزه با بیماری منحوس کرونا قرار داریم و تداوم بازماندن مساجد و برگزاری مجالس دینی، نیازمند مشارکت جدی آنان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا است.

حجت الاسلام انصاری راد تصریح کرد: چنانچه دستور العمل های ابلاغ شده به موقع و کامل به اجرا در آید؛ کما اینکه در اولین روز از سرگیری فعالیت مساجد، امامان محترم جماعات، مسئولان هیئت‌های امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی مساجد با برنامه ریزی و حفظ تدابیر لازم علاوه بر برگزاری نماز جماعت، زمینه بهره مندی مردم را از برکات شب‌های قدر فراهم کردند؛ انشاالله این حرکت مبارک، ادامه خواهد یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: بررسی‌های کارشناسان فرهنگی ما از شهرستان‌های استان، حکایت از این دارد که خود مردم علاوه بر مشارکت در برداشتن موانع و مشکلات سد راه بازگشایی مساجد، نسبت به ترغیب و تشویق یکدیگر مبنی بر رعایت الزامات بهداشتی کوشش می‌کنند؛ بنابراین از ائمه جمعه و جماعات و سایر عناصر و چهره‌های تأثیر گزار حوزه مسجد تقاضا دارد همچون گذشته، در مسیر مدیریت فضای مساجد در شرایط خاص کنونی از هیچ کوششی فرو گزار نکنند.

وی افزود: مساجد با داشتن کارکردهای متنوع به عنوان کانون‌های انسان ساز و تربیت جوانان انقلابی و جهادی به حساب می آیند؛ به گونه‌ای که بخش اعظم تحولات دینی، فرهنگی و اجتماعی در زیست بوم فرهنگی و تبلیغی، متأثر از کارکردهای گوناگون این سنگرهای مستحکم انقلاب اسلامی است و این را هم بدانیم که بسته ماندن مساجد و از رونق افتادن فعالیت‌های آن، موجبات شادمانی جبهه معارض انقلاب اسلامی را فراهم خواهد ساخت.

حجت الاسلام انصاری راد ابرازداشت: لازم می دانم از زحمات شبانه روزی و خالصانه اعضای ستاد مبارزه با بیماری کرونای استان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، اعم از رئیس، معاونان، مدیران شهرستانی و سایر کارکنان و کادرهای درمانی آن صمیمانه تشکر کنم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.