حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
پاتوق‌های گفتگو در بندرعباس درحال برگزاری است
۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
شناسه : 22721
بازدید 72
3
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان: کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: پاتوق‌های گفتگو از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. 
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، معصومه هوشمند در گفتگو با روابط عمومی گفت: پاتوق‌های گفتگو از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال جاری در سطح شهرستان بندرعباس آغاز و تا دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پاتوق‌های گفتگو در اماکنی چون ساحل و محل‌های اسکان میهمانان نوروزی با موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: عظمت خدا، یکی از موضوعاتی است که در قالب پاتوق گفتگو به جامعه هدف ارائه شد.

هوشمند ادامه داد: در پاتوق‌های گفتگو، موضوعات با توجه به ۵۰ فراز قرآنی زندگی با آیه‌ها از کتاب مسطورا مطرح و پیرامون آنها بحث می‌شود، در کنار این پاتوق‌ها، سعی شده برنامه‌های دیگری نیز اجرا شود، مثل راه‌اندازی غرفه کودک و نوجوان که هر روز سعی می‌کند همین داستان‌ها را با زبان کودکی برای نونهالان بیان کند.

و ی همچنین گفت: در این غرفه از دیگاه کودکان نیز به طرح بزرگ مسطورا یا زندگی با آیه‌ها و بحث تدبری آن پرداخته می‌شود، علاوه بر این‌ها مسابقه نقاشی نیز در غرفه کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان از برپایی غرفه مشاور خانواده در این ایام خبر داد و افزود: یک مبلغ و چندین طلبه در این غرفه حضور می‌یابد و به خانواده‌ها مشاوره‌های لازم ارائه می‌دهند.

هوشمند تصریح کرد: در کنار همه این برنامه‌ها، سعی کرده‌ایم ویژه برنامه‌هایی تهیه و اجرا کنیم، به عنوان مثال، در شب هشتم ماه مبارک تعداد ۵۰ نفر از روزه‌اولی‌ها دعوت شده‌اند که برنامه‌هایی برای آنان اجرا خواهيم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: با اجرای این برنامه‌ها در تلاشیم موضوع زندگی با آیه‌ها را برای اقشار مختلف مردم پیاده‌سازی کنیم، به عنوان مثال، طرح دختران مشکات را با راه‌اندازی پویش لباس محلی اجرا شد و پوشش محلی زنان بندرعباسی تهیه و در حین اجرای پاتوق گفتگو، به مخاطبان داده شد و با پوشیدن این لباس و عکس گرفتن، موضوع عظمت خدا، زیبایی‌ها و همچ حجاب و پوشش و اهمیت آن توضیح داده شد.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مجریان پاتوق‌های گفتگو با خلاقیت‌های گوناگون سعی در اجرای طرح بزرگ مسطورا ویژه تمامی سنین را دارند و در قالب روایات مختلف، پاتوق گفتگو را برگزار می‌کنند.

هوشمند همچنین افزود: هر شب با یک گروه مختلف مردمی، برنامه‌ها را اجرا می‌کنیم، بدین صورت که یک نفر به عنوان سرگروه، ۲۰ الی ۳۰ نفر را فراخوان می‌کند و این گروه در محل اسکان میهمانان نوروزی حضور می‌باید و مسئولیت اجرای برنامه را بر عهده گرفته و به ارائه برنامه‌ها می‌پردازند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.