حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
وظیفه موثران رسانه‌ای در جهاد تبیین بیشتر است/ موثران رسانه‌ای، چون «مومن آل یاسین» باید از حق دفاع کنند
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
شناسه : 22301
بازدید 86
1
۳ اسفند | رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام محمد قمی در صفحه شخصی خود وظیفه مدیران و موثران رسانه‌ای را در قبال جهاد تبیین بیشتر دانست و خطاب به آن‌ها نوشت: انسان‌رسانه‌ها، چون «مومن آل‌یاسین» باید شجاعانه از حق دفاع کنند.
ارسال توسط : منبع : https://nehzat.ir/
پ
پ

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در صفحه شخصی خود وظیفه‌ مدیران و موثران رسانه‌ای، سامانه‌های خبری و … در قبال جهاد تبیین را امری سنگین و بیشتر دانست و نوشت:

«مدیران و مؤثران رسانه، سامانه‌های خبری، رسانه‌های اجتماعی و انسان‌رسانه‌ها، در قبال فریضه‌‌ی تبیین بیش‌تر موظف و مسئول‌اند. باید مثل «مؤمن آل‌یاسین» که همه را خطاب کرد و صریح گفت که بشنوید، شجاعانه از حق دفاع کرد. این نه یک لطف یا کار ضمنی بلکه تکلیفی روشن و خواسته‌ی واضح خداوند عالم است.»

وظیفه موثران رسانه‌ای در جهاد تبیین بیشتر است/ موثران رسانه‌ای، چون «مومن آل یاسین» باید از حق دفاع کنند

گفتنی است، مؤمن آل یاسین که در برخی متون اسلامی از او به حبیب نجار نام برده شده، فردی حق‌جو است که در ابتدای سوره مبارکه یس به او اشاره شده؛ پس از آن که مردم رسولانی که از جانب حضرت عیسی (ع) به «قریه» رفته بودند را انکار کردند، او شتابان خود را به مردم رساند و از منکران خواست یگانه‌پرستی و معاد را باور کنند؛ اما مردم به او حمله بردند و به‌طرز فجیعی به قتل رسید. در منابع تفسیری و روایی، از حبیب نجّار و ایمان وی تجلیل شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.