حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
واقعه غدیرخم در جزیره قشم بازسازی شد
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
شناسه : 17467
بازدید 121
8
رییس تبلیغات اسلامی قشم: رییس تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: واقعه غدیر با هدف تبیین و جایگاه این واقعه در بین نسل‌های جدید انقلاب و جوانان در قشم بازسازی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی قشم با اشاره به اینکه واقعه غدیرخم هیجدهم ذیحجه سال دهم هجرت در مسیر بازگشت پیامبر گرامی اسلام از مراسم حجة الوداع اتفاق افتاد، اظهار کرد: انتصاب حضرت علی(ع) به امامت در واقعه غدیر خم، ادامه رسالت مهم پیامبر گرامی اسلام بود، بنابراین روز غدیر و انتصاب امیرالمومنین(ع) به امامت به اندازه روز بعثت و رسالت نبی گرامی اسلام(ص) دارای اهمیت است.

وی از بازسازی واقعه غدیر توسط گروه نمایش و ۳۵ موکب فرهنگی و پذیرایی در بلوار خلیج فارس قشم خبر داد و افزود: این آیین تا پاسی از شب با حضور پرشور مردمی قریب ۱۵هزارنفر از کل شهرستان با مشارکت همه ارگانهای دولتی شهرستان و نهادهای مردمی برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی قشم، تبیین و جایگاه واقعه غدیر در بین نسل‌های جدید انقلاب و جوانان، فرهنگ‌سازی خطبه غدیر و آشنایی نسل جوان با این واقعه و تقویت ولایت پذیری این نسل را از جمله اهداف اجرای این نمایش دانست و تاکید کرد: واقعه غدیر باید در قالب مصادیق واقعی به جوانان آگاهی داده شود تا سینه به سینه به نسل‌های دیگر انتقال یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی ابراز داشت: الحمدلله به فرموده مقام معظم رهبری، مردم روز به روز بیشتر به ایمان و معنویت گرایش پیدا می کنند به برکت ایام دهه امامت و ولایت و استقبال مردم مخصوصا در روز عید غدیر از برنامه ها این ایام گواه بر کلام حضرت آقا بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.