حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
هنرمندان سرداران جهاد تبیین باشند
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
شناسه : 19382
بازدید 66
5
وزیر اطلاعات در آیین رونمایی کتاب «سیطره» مطرح کرد در آیین رونمایی از کتاب «سیطره» که با حضور جمعی از چهره‌های سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدای ترور برگزار شد، وزیر اطلاعات اعلام آمادگی کرد تا پرونده‌ها و گزارش‌هایی که بیانگر پیروزی ملت ایران است را در اختیار هنرمندان قرار دهد تا بتوانند سرداران راه جهاد تببین باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «سیطره» جدیدترین اثر کیانوش گلزار راغب، خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی، از نیرو‌های انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئولیت پذیرش این سازمان رشد کرد. او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت‌های فراوان به کشور بازگشت و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرارداد.

علی اکبر شیروانی، مدیرعامل انتشارات سوره مهر در این مراسم گفت: هیچکس منکر این نیست که ما باید امروز با شیوه‌های نوین در جنگ پیش برویم و هر زمینه در جنگ نیازمند متخصصین خود است؛ این ضرورت نوشتن و داستان پردازی است که این روز‌ها کتاب‌هایی مشابه سیطره نوشته شود. وی افزود: سیطره از این جهت کتاب متمایزی است که توانسته یک موضوع امنیتی را به شکل جذاب ارائه کند.

کیانوش گلزار راغب نویسنده کتاب «سیطره» نیز در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: در تمامی این سال‌ها تلاش کردم از خون برادران و خواهران شهیدم پاسداری کنم و امروز خوشحالم که علاوه بر اینکه خاطرات دوستانم را به قلم تحریر در آوردم، توانستم در این زمینه روشنگری‌هایی هم انجام دهم. گلزار راغب ادامه داد: گروهک‌های مختلف تروریستی با ظاهر بزک کرده سعی در فریب جوانان ما دارند و امیدوارم بتوانیم چهره واقعی این گروه‌ها را به صورت کامل به نمایش در آوریم. در ادامه این مراسم بخش‌هایی از روایت اعضای گروهک کومله پخش شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات کشور در این مراسم گفت: جهاد تببینی که رهبر عزیز بر آن تکیه می‌کند، سربازان و سردارانی دارد که این کتاب خاطرات یکی از سرداران خط شکن در مقابل تهاجم دشمن، رژیم صهیونسیتی، آمریکا و انگلیس را بازگو می‌کند.

وی افزود: برخی افراد برای براندازی این نظام همت گماشته‌اند ولی هر روز با لطف و حضور مردم و با محوریت رهبر عزیز، هر روز شاهد شکست بیشتری بوده و خواهند بود. جهاد تبیین خط شکن این راه است و می‌تواند پیروزی‌های نظام و دولت را بیشتر، پررنگ‌تر و موثرتر بنماید.

وزیر اطلاعات با ابراز تمایل در خصوص بازگویی پرونده‌های موفق امنیتی در قالب کتاب و ساخت فیلم عنوان کرد: از طرف وزارت اطلاعات اعلام آمادگی می‌کنم تا پرونده‌ها و گزارش‌هایی که بیانگر پیروزی ملت ماست را در اختیار هنرمندان قرار دهم تا بتوانند سرداران راه جهاد تببین باشند.

حجت‌الاسلام خطیب در پایان گفت: آن چه را که امروز از انتشار سخنان یکی از سران کومله شنیدید، نشان دهنده نفوذ دستگاه‌های اطلاعاتی است و به کسانی که خود را امروز زبونانه در اختیار دشمنان نظام و انقلاب قرار داده اند، عرض می‌کنم که این کار شما هر روز به خواری شما خواهد افزود و از عزیزان فریب خورده‌ای که در مسیر این گروه‌ها قرار گرفته‌اند، می‌خواهم به آغوش ملت، مردم و ایران قوی برگردند و با آرامش، اطمینان و امنیت زندگی کنند.


در پایان مراسم از کتاب سیطره رونمایی و تابلوی یادبود این کتاب توسط وزیر اطلاعات و سایر مهمانان امضا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.