حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
شناسه : 6195
بازدید 127
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت هفته ی بسیج گفت: بی تردید جایگاه ارزشمند بسیج در تحقق منظومه ولایتمداری، حراست و حفاظت از آرمان ها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و پیشرفت همه جانبه کشور و حمایت از اقشار محروم و خدمت به آنان در تاریخ ایران و اسلام هرگز فراموش نخواهد شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک ضمن تبریک  هفته ی بسیج گفت: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک افزود: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام  راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

وی اشاره کرد: برکات این شجره و عطر دلاویز شکوفه‌های آن، در طی بحران‌های سال‌های اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن به سراسر مملکت اسلامی ما رسید و فضای آن را معطر ساخت و انقلاب و جنگ را به نفع اسلام و مسلمانان به پایان رسانید؛ و این همه جز در پرتو جهان بینی و تدبیر آن پیر فرزانه و حضور نیروهای مردمی و پیوند الهی آنان با ولایت حاصل نشد.

سالاری تاکید کرد: هفته فرخنده بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک بیان کرد: ملت ولایتمدار ایران توانست با تفکر بسیجی به عنوان نماد تمامی ملت‌ها و الگوی همه بشریت یک انقلاب دینی را عهده دار باشد، که این مهم کار آسانی نیست، انقلاب اسلامی برای حمایت از دین و برای دنباله‌روی از یک رهبر تمام عیار دینی و مجتهد جامع‌الشرایط توانست انقلاب را به سامان برساند.

وی تصریح کرد: امروز نیز روحیه تفکر بسیجی باید در سرتاسر کشور ، در بازار، مراکزدرمانی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها مانند دوران دفاع مقدس حاکم باشد چون پیروزی در لوای این تفکر در کشور حاکم خواهد بود.

سالاری درپایان گفت: بسیج همیشه در کنار مردم و بازوی وقت مردم بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.