حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
نور و محبت امام رضا در قلب های ما استوار است
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
شناسه : 10387
بازدید 103
14
امام جمعه بشاگرد: امام جمعه بشاگرد گفت: مردم شهرستان بشاگرد دلباخته گنبد و گلدسته های حرم مطهر رضوی هستند ، نور و محبت حضرت رضا علیه السلام در قلب های ما استوار است.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، کاروان زیر سایه خورشید بدو ورود مورد استقبال گرم مردم شهر سردشت قرار گرفت و پس از آن نشست صمیمی با امام جمعه شهرستان بشاگرد انجام شد‌‌.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد ضمن خوش آمد گویی به کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرکه امام رضا علیه السلام هستند اظهار داشت :حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان بشاگرد توفیق بسیار بزرگی برای ما و مردم این منطقه است با وجود شما بزرگواران عطر حرم مطهر رضوی در اینجا پیچیده است .

وی افزود: امروز هر آنچه رزق دنیوی و معنوی به ما می رسد به لطف ولی نعمت ما آقا علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام است ، با توجه به اینکه منطقه بشاگرد جز مناطق محروم کشور است و خیلی از افراد تمکن مالی جهت سفر به مشهد و زیارت حضرت امام را ندارند حضور شما در اینجا هم برای ما و هم برای مردم شهر بزرگ ترین دلگرمی، نعمت ‌و است.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: مردم بشاگرد پای کار انقلاب و دین شان هستند و درصد مشارکت آنها در همه عرصه ها خصوصا انتخابات جز بالا ترین مشارکت ها بوده است و تقریبا ۱۰۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کرده اند ،روحیه مردم کاملا انقلابی است و پای کار انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه شهرستان بشاگرد اذعان کرد: هتک حرمت از سوی دشمنان انقلاب و اسلام به محضر مبارک حضرت رضا علیه‌السلام نابخشودنی است، اینها فکر می‌کنند با ساختن فیلم عنکبوت مقدس می‌توانند مهر نورانی امام رضا را از در ما بردارند اما کور خوانده اند ما تا قیام قیامت عاشق و دلباخته این خانواده نورانی و حضرت رضا علیه‌السلام خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان بشاگرد دلباخته گنبد و گلدسته های حرم مطهر رضوی هستند ، نور و محبت حضرت رضا علیه السلام در قلب های ما استوار است،حضور شما عزیزان باعث شادی ، تقویت معنویت و امید میان مردم می شود‌.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.