حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
نمایشگاه‌های لباس اسلامی ایرانی،سبب اشاعه پوشش اسلامی ایرانی در جامعه می‌شود.
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۸:۳۵
شناسه : 14327
بازدید 60
5
سرپرست تبلیغات اسلامی در نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان: سرپرست تبلیغات اسلامی در نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان گفت: لباس اسلامی ایرانی تأثیر بسزائی در امر فرهنگ‌سازی دارد و سبب اشاعه پوشش اسلامی ایرانی در جامعه می‌شود و باید در کنار آن بحث‌های آزاداندیشی با موضوع عفاف را اجرا کنیم.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: باید با ایجاد تنوع در پوشش‌ اسلامی ایرانی، بانوان را به استفاده از این نوع پوشش سوق دهیم.

وی با بیان اینکه برپاٰیی نمایشگاه‌های لباس اسلامی ایرانی تأثیر بسزا‌ئی در امر فرهنگ‌سازی دارد، تصریح کرد: برپائی چنین نمایشگاه‌هائی سبب اشاعه پوشش اسلامی ایرانی در جامعه می‌شود و با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب، باید فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه پوشش بانوان و مسائل فرهنگی در سطح شهر انجام شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه با اشاره به اهداف برپائی نمایشگاه‌های لباس ایرانی، اسلامی بیان کرد: ضرورت ارائه الگوی مناسب برای پوشش بانوان، جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای لباس ایرانی و اسلامی به جای مدهای غربی و احیا و حفظ هویت ملی و دینی، از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی، اسلامی است.

حجت الاسلام خلیفاوی با بیان این مطلب که برپایی نمایشگاه باعث به وجود امدن روحیه همدلی و در عین حال باعث گرد هم آمدن افراد در کنار یکدیگر می شود افزود: برپایی نمایشگاه باعث به وجود آمدن روحیه همدلی و دوستی بین افراد و جمعیت بانوان فرهیخته می شود و این همدلی باعث پیشبرد و به نتیجه رسیدن کار به نحو احسن می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر این مطلب که عفاف و حجاب و نهادینه شدن این فرهنگ عظیم اسلامی نیاز به همدلی و تعاون و کار جهادی دارد خاطر نشان ساخت: عفاف و حجاب و نهادینه شدن این فرهنگ عظیم و غنی اسلامی نیاز به تعاون و همدلی و فعالیت و کار جهادی دارد و این فرهنگ عظیم یک شبه نهادینه نمی شود بلکه تمامی دستگاههای فرهنگی و مذهبی و آموزشی بایستی در این امر دخیل باشند

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پایان تاکید کرد: باید بحث‌های آزاداندیشی با موضوع عفاف و حجاب در مساجد برپا کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.