حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
نقش مهم روحانیون در کاهش آسیب‌های اجتماعی
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
شناسه : 19459
بازدید 153
9
سرپرست تبلیغات اسلامی رودان تشریح کرد ؛ سرپرست تبلیغات اسلامی رودان با بيان اينكه روحانيون مستقر در روستاها نقش مهمي در كاهش آسيب اجتماعي دارند گفت: این گونه آسيب‌ها در روستاهايي كه در آنها روحاني مستقر حضور دارد بسيار پايين است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، اولین جلسه روحانیون مستقر شهرستان رودان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سالاری در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سالاری سرپرست تبلیغات اسلامی رودان با بيان اينكه روحانيون مستقر در روستاها نقش مهمي در كاهش آسيب اجتماعي دارند گفت: آسيب‌هاي اجتماعي روستاهايي كه در آنها روحاني مستقر حضور دارد بسيار پايين است.

وی علما و روحانیون را از بزرگترین سرمایه‌های کشور و اصیل‌ترین سرمایه جهان اسلام دانست و گفت: نقش مشاوره‌ای در مساجد و جماعات، آشنا کردن اقشار مختلف با معارف اسلامی، شنیدن حرف دل مردم ازجمله مواردی هستند که روحانیون و طلاب می‌توانند به خوبی در این راستا عمل کرده و موجب کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شوند.

سرپرست تبلیغات اسلامی رودان، مطالبی پیرامون طرح‌ها و برنامه‌های در دستورکار جهت پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان رودان بیان و بر کمک و تعامل و انتقال تجربیات روحانیون و ظرفیت‌های شهرستان تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، روحانیون مستقر نظرات و پیشنهادات و همچینن تجربیات خود را مطرح کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.