حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
مظلوم‌نمایی نمی‌تواند خوی وحشیگری صهیونیست‌ها را از بین ببرد
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
شناسه : 19937
بازدید 63
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان گفت : مظلوم نمایی نمی تواند خوی وحشیگری صهیونیست ها را از بین ببرد .
ارسال توسط : نویسنده : محمدحسین عیدی نژاد منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی رودان ؛ حجت الاسلام و المسلمین سالاری رئیس این اداره  با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» در غزه و سرزمین‌های اشغالی، اظهار کرد: شرایطی که در سرزمین‌های اشغالی با آن هم اکنون مواجهیم، نتیجه بیش از ۷ دهه اشغال، تجاوز و کشتار افراد بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی است. از ابتدای پیدایش موجودیت غیرواقعی و ساختگی رژیم جعلی اسرائیل تا الان، بیش از صد هزار نفر انسان بی‌گناه شهید و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند.

سالاری افزود: در طول این دهه‌ها، فلسطینیان و مردم بی‌دفاع غزه علاوه بر اشغال و قتل و تجاوز، با تحریم‌های گسترده و محاصره کامل نیز مواجه بوده‌اند. شرایط اکنون در نوار غزه حاصل خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها و حامیان آنها شاید پیش بینی نمی‌کردند که مردم فلسطین با وجود اقدامات گسترده‌ای که رژیم اشغالگر برای تضعیف فلسطینیان به کار گرفت، اینگونه قوی در صحنه باشند و با اسرائیل مبارزه کنند که این نکته‌ای اساسی و کلیدی در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.