حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
مردم با عزمی جزم‌تر وارد میدان تولید شوند
۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
شناسه : 22786
بازدید 35
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مطالبه مقام معظم رهبری از مردم در قالب «مشارکت مردمی» به این دلیل است که مردم با عزمی جزم‌تر وارد میدان تولید شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی در گفتگو با روابط عمومی؛ با اشاره به فلسفه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: تولید و اقتصاد امری است که به برکت تولید زمانی که در یک جامعه اقتصادی رقم می‌خورد سبب می‌شود معیشت، سفره، دغدغه‌های ذهنی مردم و همچنین خیلی از اتفاقات متأثر از زندگی مردم در فضای اقتصادی رو به بهبود پیش برود، این اساس تولید است که از سوی اقتصاددانان مطرح می‌شود.

وی افزود: بدون شک، هر تولیدی، از آنجایی که به بحث درآمد و رزق و روزی مربوط می‌شود در زندگی مردم اثرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین با اشاره به انتخاب «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی که بعضی از دولت‌ها از روی ناکارآمدی برخی مدیران، تحریم‌ها و فشارها و اتفاقات دیگر و یا عدم باور مردم و مسئولان به اینکه می‌توانند روی پای خود بایستند، با آن درگیر هستند، مدت‌هاست که معظم له، دغدغه کار اقتصادی را سرلوحه کار اول سال قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث جهش را مطرح می‌کنند دغدغه جهش جدی‌تر می‌شود، مشارکت مردم نیز لازمه و شتاب‌دهنده است چراکه هرجا مردم ورود کردند همان کار با جدیت بیشتر و هیجانات مردمی و با اتفاقات جدی‌تری به پیش رفته است.

وی بیان داشت: مطالبه مقام معظم رهبری از مردم در قالب «مشارکت مردمی» به این دلیل است که مردم دغدغه‌شان در فضای تولیدی رقم بزنند و با عزمی جزم‌تر وارد میدان تولید شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: هرکس باید به نوبه خود در امر مهم جهش تولید سهیم باشد، از کارگاه‌های خانگی کوچک گرفته تا کارگاه‌های بزرگ، محلات و مساجد، همه و همه می‌توانند در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ اثرگذار باشند.

حقانی گفت: متدینین، حزب‌اللهی‌ها و مردم در بحران‌ها نشان دادند که در حوزه تولید (ماسک در ایام کرونایی) آنچنان با دغدغه ورود می‌کنند که بخشی از بحران که همان نداشتن کالای مورد نیاز کشور است را رفع می‌کنند و کشور را از آن بحران، به سلامت عبور می‌دهند.

وی در ادامه افزود: این مسئله بیانگر آن است که مشارکت مردم به صورت دغدغه‌ای، اثرات خود را به همراه دارد، اما به طور طبیعی، معیشت و فضای معیشتی باید به همین منوال به پیش برود، لذا اگر مردم وارد هر فضایی شوند بدون شک، اتفاقات بسیار خوبی رقم می‌زنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.