حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
محفل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در قشم برگزار شد
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
شناسه : 8354
بازدید 143
19
محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور امام جمعه قشم، رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان و جمعی از مسوولان شهرستانی و برادران اهل تسنن در این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عموی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور حجت الاسلام حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، حجت الاسلام احمد غلامی رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان و جمعی از مسوولان شهرستانی و برادران اهل تسنن در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم در این مراسم معنوی با اشاره به اهمیت برگزاری محافل نورانی قرآن گفت: قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و … راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.

وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی خواهد کرد، افزود: برگزاری این محافل می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مراسم همچنین حجت الاسلام غلامی ضمن بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر درآیات الهی مهم‌ترین آنها هستند، بیان داشت: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می توانیم در برابر تهیدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.

سپس قاریان برجسته شهرستانی و استانی با تلاوت زیبای خود، حاضران در این مراسم روح بخش را به فیض رساندند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.