حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
محبوبیت حاج قاسم تنها در بین تشیع نیست
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
شناسه : 7076
بازدید 118
4
پژوهشگر و عالم اهل سنت سیریک؛ شیخ علی ماهیگیرنویسنده و پژوهشگر اهل سنت سیریک با اشاره به نقش وحدت آفرین سردار سلیمانی گفت: محبوبیت سردار دلها تنها در بین تشیع نیست بلکه جهان اسلام و فراتر از آن هر فرد آزاده ای که به دنبال حقانیت بوده دل شیفته سردار سلیمانی است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ،شیخ علی ماهیگیرنویسنده ، پژوهشگر و عالم اهل سنت شهرستان سیریک با اشاره به رابطه عاطفی و احساسی که بین آحاد مختلف مردم و سردار سلیمانی وجود دارد، گفت: شخصیت های مختلف صرف نظر از حزب، طایفه ، مذهب و مناطق شیفته و دلداده سبک و سیاق زندگی عزتمند این شهید بزرگوار هستند.

امام جمعه اهل سنت روستای گهردو سیریک عنوان کرد: زندگی سردار عزیزمان از ابتدا تا شهادت دارای خدمات ماندگاری در مسئولیت های مختلفی که داشتند بود به طوری که چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه های امنییت داخلی به ویژه جنوب شرق کشور و چه در عرصه بین الملل و سپاه قدس و درفتنه اخیر دواعش حضوری پر رنگ و موثر داشتند.

ماهیگیر با اشاره به تشییع تاریخی و بی نظیر سردار سلیمانی در شهرها و بقاع متبرکه مختلف اظهار کرد: اخلاص در کارها باعث بزرگی این شهید شده است به طوری که به دست نیرنگ باز ترین فرقه زمان به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به نقش وحدت آفرین سردار سلیمانی تصریح کرد: محبوبیت سردار دلها تنها در بین تشیع نیست بلکه جهان اسلام و فراتر از آن هر فرد آزاده ای که به دنبال حقانیت بوده دل شیفته سردار سلیمانی است.

پژوهشگر اهل سنت سیریک اذعان کرد: با شهادت سردار سلیمانی درخت تنومند اسلام در سطح بین الملل و جهان بار دیگر سر بر افراشته تر شد و مظلومیت آن بر همگان هویدا شد.

ماهیگیر عنوان کرد: سردار سلیمانی زندگی و ممات خود را پای آرمان های نظام، انقلاب و اسلام نهادند و عملکرد این شهید بزرگوار باید الگویی برای تمامی مدیران برای موفیت در انجام اموراتشان باشد.

وی خاطر نشان کرد: سردار دلها جریان اسلام ناب محمدی در جهان امروزی را تقویت کرد و چه بسا کشورهای مختلف با شهادت او غمگین و اندوهگین شدند و یک برادر و یک پناه بزرگ از سردار امت اسلامی را از دست دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.