حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
مادران، مربی انسان و در حقیقت پرورش دهنده جامعه هستند
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
شناسه : 14113
بازدید 64
8
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان: حجت الاسلام فولادی افزود: حقوقی را که اسلام برای مادران مشخص کرده، بسیار فراتر ازحقوقی است که برای دیگران حتی پدر قایل شده است؛ چرا که مادر مربی انسان ودر حقیقت پرورش دهنده جامعه و تضمین کننده سعادت فرد و جامعه است.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام فولادی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این مراسم ضمن فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر، همچنین ضمن قدردانی از همراهی مداحان در برگزاری مراسمات مذهبی گفت: امروزتجلیل از مادحین اهل بیت(ع) تجلیل از حماسه حسینی است و فکر و شعار امام حسین(ع) بود که امت اسلام را دور هم جمع کرد و فرهنگ حسینی را به نمایش گذاشت.


وی با بیان اینکه مداحان باید حسینی وار عمل کنند و در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حسینی وار وارد شوند افزود: با توجه به اینکه مسئله مداحی کار بسیار سختی می باشد، یک مداح فرهنگ عاشورا و مرام و آرمان حسین علیه السلام را بازگو می کند و امروز وظیفه بزرگی بر دوش ما می باشد تا از این ایثار و آرمان دفاع کنیم و در حقیقت دفاع از این اهداف و آرمانها، یک ایثار است.

حجت الاسلام فولادی بیان داشت: حماسی ترین افراد جامعه باید مداحان باشند و آنچه در شان و جایگاه اهلبیت(ع) است بایستی مداحی کنند.

وی در ادامه به جایگاه مادر در ادیان اشاره کرد و افزود: بی شک مادر از هر جهت مقام ارجمند ووالایی در همه‌ی ادیان داشته و دارد و همگان با دید احترام به او می‌نگرند و به عظمت وبزرگی از وی یاد می‌کنند. هر دین وآیینی که در طول تاریخ آمده به این مسئله توجه کرده و مردم را به خدمت به مادر فراخوانده است.

حجت الاسلام فولادی افزود: حقوقی را که اسلام برای مادران مشخص کرده، بسیار فراتر ازحقوقی است که برای دیگران حتی پدر قایل شده است؛ چرا که مادر مربی انسان ودر حقیقت پرورش دهنده جامعه است و اوست که می‌تواند فرد و جامعه را به سعادت برساند.

در ادامه از سوی نماینده دعبل خزائی در استان از تعدادی از بانوان تقدیر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.