حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
قدر نیروی انتظامی را بدانیم
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
شناسه : 19635
بازدید 146
6
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: نیروی انتظامی را باید همچون دیگر نعمت های خداوند قدردان و شکرگذار باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین حقانی در آیین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در دبیرستان دخترانه صدرا بندرعباس اظهار کرد: نیروی انتظامی را باید همچون دیگر نعمت های خداوند قدردان و شکرگذار باشیم.

وی افزود: اگر نیروی انتظامی در فضای امنیتی کشور دست همت خود را بردارد معلوم نیست که چه شود، ناامنی بوجود می آید دزد ها دزدتر می‌شوند و جنایت ها بیشتر می‌شود به گونه‌ای که خلاصی از آنها کاری بس مشکل خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به شعر کودکانه بسیار جذاب در خصوص پلیس تصریح کرد: مضمون این شعر، یک حقیقت است نه اینکه پلیس فقط شبها بیدار باشند بلکه به این معنی است که اگر در حین انجام  ماموریت، باید هوشیارانه عمل کنند.

امیدوارم که بتوانیم قدر نیروی انتظامی را بدانیم.

رییس پلیس پیشگیری استان هرمزگان نیز در جمع دانش‌آموزان دختر ابراز داشت:  اهمیت و ضرورت امنیت بر هیچکس پوشیده نیست، جامعه ای که امنیت نداشته باشد در واقع هیچی ندارد، همه فعالیت های پلیس در راستای امنیت هست که اگر امنیت داشته باشیم به خوبی به همه امور زندگی رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی نوک پیکان امنیت هست و کل مردم جامعه در برقراری امنیت نقش دارند که ما هم بعنوان سربازان ولایت با خودمان عهد بستیم برای امنیت پایدار که از آسایش خود بگذریم، تا مردم و همه کسانی که در جمهوری اسلامی مشغول فعالیت هستند راحت به فعالیت خود بپردازند.

خرمی تأکید کرد: امنیت هزینه دارد که شهیدانی که تقدیم کردیم هزینه های امنیت هستند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی «شهروند قانون مدار پلیس خدمتگذار» گفت: ما خدمتگذار همه مردم هستیم ما در این لباس تا پای جان برای امنیت ایستاده ایم و تلاش شبانه روزی ما این هست که بتوانیم امنیت خوبی را در جامعه ایجاد کنیم. ان شاالله که بتوانیم بعنوان سربازان ولایت ماموریت خود را درست انجام دهیم.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.