حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
فعالیت ۱۰۰ کانون فرهنگی و تبلیغی در سطح استان هرمزگان
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۳:۳۳
شناسه : 550
بازدید 98
13
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: حدود ۱۰۰ کانون فرهنگی و تبلیغی در سطح استان تشکیل شده است که در محلات و روستاها فعالیت‌های مشترکی انجام داده و هم‌افزایی خوبی دارند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان، اظهار کرد: یکی از نکاتی که بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد برجسته‌سازی نقش امام جماعت در مساجد است به‌گونه‌ای که در ارکان مختلف تصمیم‌گیری در کانون‌های فرهنگی مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئت‌امنا و هیئت‌های مذهبی مساجد نقش‌آفرینی امام جماعت مشهود باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش امام جماعت مسجد باید به گونه‌ای تبیین شود که محور اصلی مسجد باشد، تصریح کرد: تبلیغات اسلامی ۱۰۰ کانون فرهنگی و تبلیغی در سطح استان هرمزگان دارد که در محلات و روستاها، فعالیت‌های مستمر دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برای کانون‌های فرهنگی مساجد، متشکل از فرهیختگان، نخبگان دانشگاهی و حوزوی، می‌تواند تأثیرات مثبتی در افزایش هم‌افزایی آنان داشته باشد.

انصاری‌راد عنوان کرد: نیاز است برای کانون‌های مساجد نیز مجمعی شکل گیرد تا امور خود را پیگیری کنند همچنین باید سطح مشارکت مردم را بالا برد و برای تحقق این موارد روحانیون مستقر در مساجد محلات و روستاها همچنین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در سراسر استان، آماده همراهی و ایجاد هم‌افزایی بیشتر هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.