حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
فاطمه زهرا (س) الگو برای تمام انسان‌ها است
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
شناسه : 7888
بازدید 156
15
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد: سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد گفت: کمیت و کیفیت عبودیت و بندگی از جمله ابعادی است که حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به عنوان الگویی تمام عیار می شناساند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، حجت الاسلام علی لیاقت سرپرست اداره تبلیغات شهرستان بشاگرد، ضمن تبریک و شادباش  ایام فرخنده  میلاد مسرور حضرت زهرا سلام الله علیهابه بیان فضائل حضرت پرداخت .

وی اظهار داشت: عبودیت و بندگی از جمله صفات ممتاز فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است که از جهت کمیت و کیفیت قابل الگو برداری است، از جهت کمیت باید از وی به عنوان عابده‌ای بی‌همتا یاد نمود دعا، انس با قرآن، قیام، رکوع و سجده‌های طولانی در نماز بخشی از این عبودیت و بندگی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان بر مردان و زنان جامعه لازم است که سبک زندگی فاطمی را سر لو حه و سرمشق زندگی خود قرار دهند و با توجه به رفتار های فاطمه اعم از شیوه رفتار با شوهر که زهرا بهترین یاور برای اطاعت از خدا بود در تربیت فرزند در عبادت و در رعایت حق همسایه و حمایت از ولایت در کمک به نیازمندان زهرا بهترین الگوی جامعه است.

حجت الاسلام لیاقت در سخنان پایانی خود بیان داشت: معرفت و شناخت به ابعاد مختلف زندگی فاطمی از جمله زندگی فردی او می تواند نقش به سزایی در تربیت دینی جامعه ایفا کند، کمیت و کیفیت عبودیت و بندگی از جمله ابعادی است که حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به عنوان الگویی تمام عیار می شناساند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.