حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
عدم همراهی مردم سبب شکست امپراتوری دروغ شد
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
شناسه : 20168
بازدید 160
8
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه دشمنان، نقشه‌ها و هزینه‌های هنگفتی را برای سقوط جمهوری اسلامی خرج می‌کنند، گفت: عدم همراهی مردم سبب شکست امپراتوری دروغ شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: استقلال و روی پای ایستادن یک منطق و ادبیاتی است که از اول انقلاب در جمهوری اسلامی شکل‌گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: استقلال و اینکه مردم باید کار را خودشان پیش ببرند مستکبرین و قدرت‌های ظاهری و پوشالی عالم با ابزارآلات مختلف حق دخالت در امور جمهوری اسلامی ایران را ندارند، منطق انقلاب اسلامی است و بر اساس همین منطق امام‌ خمینی(ره) قیام کردند و این برای مستکبرین که حکومتشان را بر اساس استکبار و استعمار پیش می‌برند سنگین است و از اول انقلاب تا کنون می‌خواهند ثابت کنند که این انقلاب به دلیل وابسته نبودن به قدرت‌های جهانی ماندنی نیست.

 

حقانی افزود: دشمنان برنامه، نقشه‌ها و هزینه‌های هنگفتی برای سقوط جمهوری اسلامی خرج می‌کنند و امیدوار هستند و در سال گذشته گونه جدیدی از اعتراضات و اغتشاشات را آغاز کردند و آن هم این بود که دستورالعمل دینی و اسلامی در زندگی‌هایمان به اسم حجاب و عفت، روابط صحیح بین خانواده، انسانیت بین زن و مرد، درست و پایداری که دین آن را تأیید می‌کند و دین و فطرت انسانی نیز با آن همراه است لذا دست روی آن گذاشتند و روی خراب‌کردن این منطق‌ها و بردن کشور به سمت اغتشاشات‌.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته بخش کمی از مردم‌فریب دشمنان خوردند و آحاد مردم با این نقشه شوم دشمنان همراه نشدند و عدم همراهی مردم با دشمنان برخلاف هزینه‌های هنگفتی که کرده بودند؛ اما با شکست مواجه شدند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد: با تولید محتوا در فضای مجازی، ساختن فیلم و… ملت ایران را روی موضوع حجاب و عفاف حساس کرده بودند؛ اما خدا را شکر بصیرت مردم و تجربه‌های گذشته و عدم‌اطمینان مردم به غرب، آمریکا و رسانه‌های صهیونیستی سبب شد نقشه‌های دشمنان نقش‌برآب شود.

 

حقانی گفت: خانواده، شخصیت زن، ایرانی بودن، علاقه‌مند بودن به کشور ایران، آرام و امنیت داشتن کشور و دیدن این سوابق و هویت ایرانی سبب شد وارد فضای اغتشاشات که دشمنان پهن کرده نشوند.

 

وی عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیست که برای کشور ما نسخه آزادی بیان می‌پیچد در کشورشان اگر مردم از روی آزادی بیان خلاف سلایق آنها عمل کنند برخوردهای نامناسب می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: در غرب تناقضات فراوانی وجود دارد؛ از داشتن پلیس خشن گرفته تا نداشتن آزادی بیان همه اینها سبب شد که مردم گول ظاهر اغتشاش‌گران را نخوردند.

 

حقانی گفت: مردم سؤال و شبه‌های فراوانی دارند و ما به‌عنوان وظیفه ذاتی باید حقیقت جمهوری اسلامی را تبیین کنیم؛ زیرا ممکن است جوانان صحبت‌های بزرگان انقلاب را نشنیده باشند و این وظیفه مبلغان را سنگین می‌کند که در راستای جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب را بازگو کنند.

 

وی‌ تأکید کرد: جمهوری اسلامی مجموعه‌ای از انسان‌های متفاوت است که ممکن است خطا داشته باشند؛ ولی قصد بر خطا ندارند؛ دشمن به دنبال درشت نشان‌دادن خطاهای ماست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در سال گذشته با مرگ مهسا امینی و یا هر زمان دیگر و هر شخصی دیگر به هر نحوی کشته شود دشمنان به دنبال ناامن نشان‌دادن کشور عزیزمان هستند و به‌نظام ربط می‌دهند در حالی که هیچ کجای دنیا آن را به‌نظام ربط نمی‌دهند.

 

حقانی خاطرنشان کرد: هر چند که دشمن از طریق براندازی احساسات و غیرت‌های مردم به دنبال راه‌اندازی اغتشاشات در کشور بودند؛ اما بصیرت مردم نگذاشت با مرگ ناگهانی مهسا امینی دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و ملت ایران فریب دروغ‌های دشمنان را نخوردند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.