حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
صهیونیست برای انتقام از مقاومت اسلامی از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
شناسه : 20042
بازدید 99
4
رئیس دارالقرآن الکریم هرمزگان: رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: رژیم جعلی صهیونیستی برای حفظ موجودیت رویه نابودی‌اش دست به نسل‌کشی و کودک‌کشی زده و برای انتقام از مقاومت اسلامی و رزمندگان قهرمان فلسطین از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام صابر پروین رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: رژیم جعلی صهیونیستی با درماندگی و استیصال و درحالی که در مخمصه خودساخته گرفتار آمده است و وحشیانه و بی‌توجه به افکار عمومی برای حفظ موجودیت رویه نابودی‌اش دست به نسل‌کشی و کودک‌کشی زده و برای انتقام از مقاومت اسلامی و رزمندگان قهرمان فلسطین از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

وی اسرائیل را دشمن بشریت عنوان و اظهار کرد: ۷۵ سال قبل یهودیان آواره بودند که با حمایت استکبار جهانی در فلسطین جمع و آنجا را اشغال و شروع به کشتار مسلمانان کردند.

رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است، گفت: از زمان اشغال فلسطین مردم این سرزمین روزگار خوش ندیدند و این رژیم قلابی از خون کودکان نیز نگذشتند.

حجت‌الاسلام پروین بیان کرد: نوار غزه ۱۶ سال است که در محاصره بی رحمانه یهودیان قرار داشته و رژیم صهیونیستی به دنبال مرگ تدریجی در این منطقه است.

وی با اشاره به زمان مناسب عملیات طوفان الاقصی گفت: این عملیات زمانی انجام شد که برخی کشورهای مسلمان منطقه به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند.

رئیس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: خوشبختانه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی متحمل شدند.

حجت الاسلام پروین اظهار کرد: آمریکا به عنوان جبهه باطل از همان روز وارد عمل شد و با ارسال تسلیحات جنگی از اسرائیل حمایت کرد.

وی گفت: اما جبهه حق که ۲ میلیارد مسلمان را در سراسر جهان دارد به حمایت از مردم فلسطین درآمدند و دولت‌های خود را تحت فشار قرار دادند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.