حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
صنوف و کسبه با رعایت حقوق شهروندان در راستای خدمات و جلب رضایت مشتری گام بردارند
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
شناسه : 17227
بازدید 44
4
رییس تبلیغات اسلامی قشم: رییس تبلیغات اسلامی قشم تاکید کرد: اتحادیه‌ها، صنوف و کسبه نسبت به رعایت حقوق شهروندان در راستای خدمات و جلب رضایت مشتری گام بردارند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رییس تبلیغات اسلامی در دیدار با امیری رئیس اصناف و بازرگانی منطقه آزاد که به مناسبت روز اصناف برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن روز اصناف اظهار کرد: اصناف و بازاریان به عنوان پیشگام در تمامی عرصه های انقلاب، پشت سر امام(ره) و مقام معظم رهبری، حضور داشته و دارند.

 

وی، مشتری‌مداری را جز اولویت‌های بازاریان عنوان کرد و افزود: اتحادیه‌ها و صنوف و کسبه نسبت به رعایت حقوق شهروندان در راستای خدمات و جلب رضایت مشتری گام بردارند.

 

رییس تبلیغات اسلامی قشم همچنین با بیان اینکه اصناف و بازاریان همواره پشتوانه قوی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند و برای سربلندی میهن عزیزمان از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکردند، تصریح‌کرد: اصناف همواره بازوی توانمند اقتصاد کشور و همراه مردم در رسیدن به اهداف بلند خود گام‌های موثری برداشته است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با اشاره به تورم و گرانی، خواستار توجه بیشتر اصناف و بازاریان به وضعیت معیشتی مردم و پرهیز از گران‌فروشی و احتکار شد و اذعان‌داشت: کسبه و بازاریان در رعایت و حفظ حجاب و پوشش اسلامی که توصیه امام(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و مراجع است نیز می‌توانند ایفای نقش نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.