حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
شهید گمنام نماد مقاومت و خود باوری است
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
شناسه : 21076
بازدید 63
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم از چون شهدای گمنام به عنوان نماد مقاومت و خودباوری یاد کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به مراسم‌های تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استان هرمزگان اظهار کرد: امروز این شهدا که با نام و نشان رفته و خوشنام برگشتند، فضای کشور، استان‌ها و شهرها را عطرآگین کردند.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام پرورش یافته مکتب حضرت فاطمه (س) هستند، گفت: ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های برتر شهیدان بود و برای انتقال امر امام جان خود را تقدیم کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه شهیدان در ولایت محو و ذوب شده بودند، افزود: شهدایی نظیر حاج قاسم سلیمانی در مکتب فاطمی و حضرت زهرا (س) پرورش یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با بیان اینکه شهدا، جمال دنیایی را رها کرده و محو جمال حق شدند، ادامه داد: شهدا هر آنچه داشتند در راه، ولی خدا تقدیم کردند و شهید آرمان علی وردی از جمله آنان است و تمام وجودش مشتعل از عشق، ولی خدا بوده است.

وی گفت: ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های برتر شهیدان بود و برای انتقال امر امام جان خود را تقدیم کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت و سرافرازی امروز ایران عزیز، مدیون ایثارگری‌ها و خون شهداست، تکریم و احترام شهدا را وظیفه همگانی خواند و تأکید کرد: قطعا حضور شهدای گمنام در استان هرمزگان مایه برکت و شور معنوی در شهر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی همچنین گفت:  شهدای گمنام اما خوشنامی که مهمان استان هرمزگان هستند، برای جهاد تبیین آمده‌اند تا بار دیگر آیات قرآن را برای ما تفسیر کنند. شهدا پس از ده‌ها سال از خاک بیرون آمده و به صحنه می‌آیند تا به ما بشارت دهند که هیچ اندوه و حزنی را به دل راه نداده و با اقتدار، این انقلاب عزیز را که با خون‌های پاک این شهدا آبیاری شده است، پیش ببرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.