حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
سوگواره شعر محرم در قشم برگزار می‌شود
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
شناسه : 17985
بازدید 71
7
رئیس تبلیغات اسلامی قشم: رئیس تبلیغات اسلامی قشم از برگزاری سوگواره شعر محرم در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با روابط عمومی از برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تحت عنوان «سوگواره شعر محرم» با حضور مداحان و شعرای جزیره خبر داد و گفت: این سوگواره روز یکشنبه در محل دفتر امام جمعه شهرستان قشم برگزار خواهد شد.

وی افزود: محور اساسی و ارزشمند قیام عاشورای حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، روشنگری و هدایت بشریت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی بیان کرد: قیام اباعبدالله الحسین (ع) دو علت اصلی دارد؛ ابتدا بیان دلیل خلقت و عالم هستی و دوم احیای بهانه خلقت که همانا زنده نگه‌داشتن دین خدا، رسالت و سنت پیامبر اکرم (ص) است.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم با اشاره به اینکه نهضت و قیام امام حسین (ع) با هدف بیان حقیقت اسلام و روشنگری که به دست امویان و غاصبان محو شده بود و تنها نامی از اسلام باقی مانده بود، انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) آمد تا اسلام واقعی را نشان دهد و بگوید شأن حکومت و جایگاه مردم چیست، حکومت شایسته چه کسی است و بنی‌امیه غاصب و وارث کفر و جاهلیت است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.