حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهدای شهرستان سیریک به مناسبت دهه فجر
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۲
شناسه : 8461
بازدید 213
6
تجلیل رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک از خانواده معظم شهدا؛ به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان از 15خانواده معظم شهید در شهرستان سیریک تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ،به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک، حجت الاسلام سالاری رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، بخشداران، شهرداران، فرماندهان نظامی و  انتظامی  و جمعی از مسئولان از 15 خانواده معظم شهید شهرستان سیریک ضمن عیادت و دلجویی تجلیل شد.

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان با تجلیل از صبر ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام نظام و انقلاب تقدیم کردند و این گذشت و فداکاری اجر بی پایان در نزد خداوند دارد.

حجت الاسلام میثم سالاری رییس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان سیریک با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا،جانبازان و آزادگان پرچم داران ترویج فرهنگ و ایثار و معنویت در جامعه اسلامی هستند گفت: خدمتی که شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ایران اسلامی کرده اند با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: اگر امروز جامعه دارای آرامش و آسایش است بی شک آن  مدیون رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و شجاعت‌های رزمندگان اسلام و شهدا بوده که جان خود را برای دفاع از مردم این سرزمین و نیز سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: حماسه‌هایی که شهدا و جانبازان با ایثار و از خودگذشتگی آفریدند باید نسل به نسل برای جوانان تبیین و به الگویی برای آنها تبدیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.