حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
زیبایی‌های اسلام برای مردم بیان شود
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
شناسه : 21704
بازدید 136
3
استاد حوزه و دانشگاه: مدرس دانشگاه و حوزه خطاب به بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان تأکید کرد: زیبایی‌های دین مبین اسلام را برای مردم تبیین و تشریح کنید.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، فاطمه فاضل استاد حوزه و دانشگاه در جمع بانوان فرهنگی استان هرمزگان ضمن تشریح شاخصه‌های مهم دین مبین اسلام اظهار کرد: می‌بایست زیبایی‌های دین مبین اسلام را برای همگان تبیین و تشریح کنیم.

وی افزود: در عصر غیبت باید به سراغ چیزی برویم که برای ما حجت تمام باشد. در روز قیامت برای هر قدمی که برداشته‌ایم باید پاسخی داشته باشیم.

فاضل گفت: دین اسلام برای انسان‌ها ارزش قائل است حتی برای مردگان هم دستورات واجب داده که باید عملیاتی شود.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: همگان باید مطیع امام زمان عصر خود باشند و در شرایط کنونی می‌بایست رهرو مقام معظم رهبری باشیم و همگام با ایشان حرکت کنیم.

وی اذعان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، کتاب‌های شهید مطهری هرگز قدیمی نمی‌شود و به جوانان توصیه می‌کند که کتب ایشان را مطالعه کنند.لذا بانوان فعال فرهنگی می‌بایست نسبت به مطالعه کتاب‌های این شهید بزرگوار اهتمام ویژه بورزند.

فاضل به بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان توصیه کرد: کتاب «احیای تفکر اسلامی» تألیف شهید مطهری را مطالعه کنند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: مقام معظم رهبری توصیه کرده‌اند که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کتب شهید مطهری بین مردم توزیع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.