حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
رویکرد اداره تبلیغات و عمده کار آن بحث قرآنی است / خادم بچه های قرآنی هستیم
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
شناسه : 22097
بازدید 130
4
رییس اداره تبلیغات اسلامی بستک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بستک با حضور در منطقه فرامرزان، از خانه‌های قرآنی گل‌های بهشت روستای کهتویه، فرقان عالی احمدان و خانه قرآنی طه در شهر هنگویه بازدید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در این بازدیدها ضمن دیدار با مسئولین خانه های قرآنی گفت: در حال پایش خانه های قرآنی هستیم و سعی در تقویت آن داریم.

وی افزود: دشمن می خواهد کودکان و نوجوانان ما را از قرآن دور کند.آنها می خواهند فرزندان ما به هر کاری سرگرم شوند ولی به سمت قرآن و دین نروند.

حجت الاسلام والمسلمین دمی زاده اظهار داشت: رویکرد سازمان تبلیغات و عمده کار آن بحث قرآنی است.در شهرستان ما برنامه های قرآنی فعال است و مردم با قرآن مانوس هستند که این مسئله نقطه قوت ماست.

وی تاکید کرد: ما خادم بچه های قرآنی هستیم، وقتی محافل قرآنی برجسته شود با قاریان خوب پیوند می خورد، آن‌ موقع می توانیم بستک را محل قرآنی کل استان بدانیم.

همچنین چند نفر از مربیان قرآن نیز طی سخنانی بیان داشتند: سالانه رشد خوبی را در ورودی قرآن آموزان به خانه های قرآنی شاهد هستیم.هرچند با شروع بیماری کرونا متاسفانه استقبال بسیار کم شد تا اینکه کلاسها به تعطیلی کشید اما مجددا شروع به فعالیت کردیم و هم‌اکنون می توان گفت که کار به روال سابق برگشته است.فعالیت مکتب‌خانه ای هم بصورت سنتی در حال انجام است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات خانه های قرآنی پرداخت و با مربیان قرآنی گفتگو کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.