حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
روز دانشجو یادآور حرکت تاریخی، عزت آفرین و نماد حریت جوانان است
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
شناسه : 6715
بازدید 145
6
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک : حجت الاسلام سالاری به مناسبت روز دانشجو گفت: شانزدهم آذر را باید روز فرهنگ و پیروزی قلم بر زورگویی دانست که جوانانی آگاهانه به ندای حضرت امام خمینی(ره) برابر سیستم فاسد پهلوی لبیک گفتند و با روحیه استکبارستیزی برنامه های مستکبران را برهم زدند.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به روز دانشجو گفت: دانشجویان در دوران پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در صحنه های مختلف مبارزه با رژیم ستم شاهی، حضور فعال و اثرگذار داشتند.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دانشجویان نیز همچون سایر اقشار مختلف مردم تحت هدایت و رهبری ولایت مطلقه فقیه، مسیرهای پیشرفت، اقتدار و توسعه علمی کشور را یکی پس از دیگری طی کردند و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته، در حال حاضر، شاهد اقتدار کامل ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افرود: ترس دشمن از پیشرفت های قابل توجه ایران اسلامی، باعث انجام اقدامات ناجوانمردانه ای همچون ترور دانشمند برجسته، شهید دکتر فخری زاده شد که البته جامعه علمی، راه این شهید بزرگوار و همه شهدای عزیز را با جدیت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داد و نقش دانشجویان در این مسیر مهم، یک نقش اساسی است.

وی افزود: 16آذر، یادآور ایستادگی، بیداری و هوشیاری جوانان فرهیخته‌ای است که اولین پاسخ جدی را به سلطه‌گری آمریکا دادند و از آن به عنوان سند متقن استقلال کشور شناخته می‌شود. این روز فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهیدان دانشجو به ویژه شهیدان ۱۶ آذر را گرامی داریم و با الگوگیری از روحیه عدالت خواهی و مطالبه‏‌گری آن عزیزان در مسیر تحقق آرمان‌های این سرزمین حرکت کنیم.

حجت الاسلام سالاری درپایان گفت : روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.