حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان یمن در بندرجاسک
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
شناسه : 8136
بازدید 97
5
مردم ولایت مدار و انقلابی جاسک در پایان نماز جمعه 5 بهمن ماه جاری در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان؛ بدنبال حملات ناجوانمردانه جنگنده‌های متجاوز ائتلاف عربستان و امارات که بارها بر سر مردم مظلوم و مسلمان یمن بمباران و جمعه هفته قبل با هدف قرار دادن یک زندان در استان صعده 82 کشته و بیش از 265 مجروح در پی داشت،نمازگزاران شیعه و اهل سنت بندرجاسک پس از اقامه نماز جمعه پنجم بهمن ماه جاری در محکومیت این جنایت بشری و حمایت از مردم مظلوم یمن،راهپیمایی کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکارت و سردادن شعارهای؛ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، رژیم آل سعود ظلم و جنایتش شده چون یهود، آل سعود جیره خوار آمریکاست، سرزده از خاک یمن سپیده – نابودی آل سعود رسیده، سلام ما بر یمن قهرمان، یمنی بیدار است از صعودی بیزار است، اسلام پیروز است سعودی نابود است، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و انصارالله پیروز است آل سعود نابود است،حمایت خود را از ملت مظلوم و مسلمان یمن و انزجار قلبی خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی ، آل سعود و استکبارجهانی اعلام کردند.

همچنین در ادامه مراسم، بیانیه سراسری راهپیمایی در محکومیت کشتار جمعی ازمردم یمن، قرائت و با شعار الله اکبر خامنه ای رهبر، مورد تایید حاضران قرار گرفت.

تظاهرکنندگان در پایان راهپیمایی با اتش زدن پرچم امریکای جنایتکار،بر مزار شهدای گمنام تجمع کردند و ضمن قرائت فاتحه با آرمانهای والای شهداء و امام خمینی(ره) تجدید پیمان کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.