حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در پیامی عموم مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۴
شناسه : 22354
بازدید 75
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در پیامی عموم مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدجواد نژادعباسی منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛حجت الاسلام میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در پیامی جهت مشارکت عامه مردم در انتخابات گفت:
اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد ماند. نشانه بیدار بودن یک ملت شرکت در انتخابات است و انتخابات مسیر همراهی با امام زمان (عج) است.
انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که برای هر هم‌وطن فرصتی را ایجاد می‌کند تا در تعیین سرنوشت خود گام بردارد و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کند.
ایشان در ادامه افزود: یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور و بروز بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم نموده و برای ارتقاء و تثبیت بیش از پیش آن مجاهدانه تلاش خواهیم کرد.
وی افزود؛اینجانب به نوبه خود از عموم هم‌میهنان دعوت می‌کنم تا در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته و نمایندگان اصلح خود را روانه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.