حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با امام جمعه شهرستان پارسیان
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
شناسه : 15198
بازدید 96
8
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان با حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی دیدار و گفتگو کرد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حقانی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با امام جمعه شهرستان، به تشریح اهداف و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: نهاد و قرارگاه امامت و ولایت در شهرستان پایگاه اصلی فرهنگی و مذهبی و اجتماعی است و سازمان تبلیغات اسلامی اصلی ترین بازوی اجرایی امام جمعه جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری واجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان می باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک انتصاب مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: با توجه به رسالت و جایگاه مهم سازمان تبلیغات اسلامی، آماده هرگونه کمک در اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی که از خواسته های مقام معظم رهبری بوده، در شهرستان هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.