حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
دوره آموزشی مدیریت بحران برگزار شد
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۱
شناسه : 14228
بازدید 50
4
با حضور کارکنان تبلیغات اسلامی هرمزگان: دوره آموزشی مدیریت بحران در بندرعباس با حضور استاد کاوه ای از اساتید دانشگاههای هرمزگان در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : رسولی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، محمد کاوه ای استاد دانشگاههای هرمزگان در این دوره آموزشی و در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان اذعان داشت: امروزه مدیریت بحران نقش محوری در ارتقاء مدیریت امورعمومی ازطریق آموزش، تربیت و توسعه شایستگی های مدیران و کارکنان بخش دولتی در سطح ملی و منطقه ای برعهده دارد .

وی اذعان داشت: مهمترین ماموریت های مدیریت بحران، خط‌مشی‌گذاری‌ اجرای برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای مدیران و کارکنان در نظام اداری؛ آموزش و تربیت مدیران، کارشناسان و کارکنان دولت و مدیریت شبکه‌های علمی در جهت تولید و انتقال دانش در حوزه نظام اداری و اداره امور عمومی است.

کاوه ای تصریح کرد: پیچیدگی فزاینده جوامع مختلف و گسترش ارتباط و وابستگی چند جانبه، زمینه مساعدی برای رشد کمی و کیفی فرصت ها و تهدیدات محیط فراهم گردیده است و چنانچه از یک سو رشد و توسعه تکنولوژی انسان را در جدال با حوادث طبیعی قدرتمند ساخته، و از سویی دیگر پیچیدگی و ارتباط تنگاتنگ صنایع سبب بروز معضلات همه جانبه در رخدادهای بحرانی در سازمانها شده است.

این استاد دوره آموزشی یادآور شد: وقوع حوادث غیر قابل پیش بینی و بروز خطرات و سوانح و بحرانهای اقتصادی،اجتماعی، سیاسی، نظامی واقعیتی است که بشر در طول تاریخ با آن آشنا بوده است و هرچه قدر بر کسب موفقیت های تکنولوژیکی و اجتماعی افزوده شده است ، میزان بروز این خطرات غیره منتظره نه تنها کاهش نیافته بلکه در بسیاری از موارد افزایش نیز یافته است.

وی خاطرنشان ساخت: باید توجه داشت که کشورهای درحال توسعه و روبه رشد نیز به واسطه اینکه در مرحله ی فراگرد و یا انتخاب قرار دارند باید در برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت خود نه تنها در فکر جلوگیری بلکه در صدد ارزیابی ضررهای جبران ناپذیر حوادث پیش بینی نشده باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.