حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود استفاده می‌کند
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
شناسه : 21690
بازدید 135
3
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام والمسلمین سیفایی تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود بهره می‌برد، باید در ایجاد و حفظ این ارتباط بکوشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان با اشاره به آیه ۴۶ سوره سباء، گفت: آیۀ شریفۀ «قُلْ إِنَّما أَعِظُكُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنى‌ وَ فُرادى‌» تأکید بر جهاد در راه خدا دارد، البته این مسیر فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در این مسیر باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، افزود: امام راحل حزب تشکیل نداد اما در عرصه انقلاب اسلامی، پرچمی برافراشت و افراد گرد آن آمدند و از هواداران امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران شد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی همچنین گفت: اولین درسی که امام راحل به همگان آموخت این بود که نگاه به انقلاب اسلامی از چهار دیواری به سمت و سوی جهان سوق دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیفایی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین درحال حاضر، شیعیان عالم نه تنها یک فرقه نیست بلکه پدری می‌کند و حافظ دینداری کل امت است.

وی از زنان فلسطینی به عنوان نماد مقاومت یاد و تصریح کرد: اینان از زمان شروع عملیات طوفان الأقصی تا کنون، هرگز ابراز خستگی و نا امیدی نکرده و نخواهند کرد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: امروز امت اسلامی خانواده پیغمبر (ص) است و در این خانه باید حریم ایشان حفظ شود، امروز شیعیان در لبنان، یمن، سوریه و … با کفر می‌جنگد و به کمک مسلمانان شتافته‌اند.

سیفایی با تأکید بر یافتن راهکار جهت رفع مشکلات موجود در جامعه کنونی گفت: برای ما، پیروان شیعه و اهل سنت یکسان هستند و هر کدام با مشکل مواجه شوند، تحت تأثیر قرار می‌گیریم.

وی تأکید کرد: پیروان دو مذهب شیعه و اهل سنت می‌بایست ارتباط تنگاتنگی با همدیگر برقرار کنند و در حفظ این رابطه بکوشند چراکه دشمن از فاصله بین این دو مذهب، به نفع خود بهره می‌برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.