حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
در انجام فعالیت‌های فرهنگی دغدغه‌مند باشیم
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شناسه : 21662
بازدید 51
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: برای خروجی مناسب در حوزه فعالیت‌های فرهنگی باید دغدغه‌مند باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه نشست بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان با مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برای خروجی مناسب در حوزه فعالیت‌های فرهنگی باید دغدغه‌مند بود.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین اتفاق در میدان مبارزه جدی در حوزه فرهنگی باید در جهت تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد. لذا فارغ از هر موانعی باید در این راستا تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی همچنین گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی منتظر کمک از طرف کسی نباشیم، لذا به صورت خودجوش در این حوزه ورود کنند تا فعالیت‌ها خروجی‌ مناسبی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نقش مهم اراده در انجام فعالیت‌های فرهنگی گفت: موفقیت در حوزه فرهنگ این است که فعال فرهنگی قصد دارد تا پای انقلاب اسلامی پایبند باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.