حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
همایش طلایه‌داران تبلیغ در بندرعباس برگزار شد
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
شناسه : 22535
بازدید 96
4
در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، همایش طلایه‌داران تبلیغ در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف تشریح طرح‌های این ماه مبارک و توجیه مبلغین، مداحان و مسئولان هیئات مذهبی و همچنین کنشگران فرهنگی در سراسر استان هرمزگان و همچنین مرکز استان برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در این همایش، توصیه و تذکرات تبلیغی و اخلاقی را به جامعه مبلغین ارائه داد. در این همایش، طرح مسطورا زندگی با آیه‌های قرآن به عنوان طرح اولویت‌دار، تشریح شد. حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی، پیرامون طرح‌های ماه مبارک رمضان به ویژه طرح مسطور توضیحات مفصل ارائه کرد. سپس، طرح زکات نیز توسط مدیر ستاد زکات کشور تشریح شد. همچنین، نماینده هیئات مذهبی استان‌ هرمزگان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات اجرایی طرح‌های برنامه در این هیئات پرداخت. در ادامه این همایش، نماینده کانون مداحان در خصوص ويژه برنامه‌های مناجات‌خوانی و مداحی و همچنین طرح‌هایی که داشتند، توضیحاتی دادند. نماینده مبلغین هم در همايش طلایه‌داران تبلیغ پیرامون برنامه‌های تبلیغی و منابر، کلاس‌ها و آموزش‌هایی که قرار است در ماه مبارک برگزار شود، تشریح کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.