حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
دبیرستان‌های صدرا زمینه‌ساز تربیت نیروهای متعهد هستند
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۲۷
شناسه : 19423
بازدید 73
7
رئیس تبلیغات اسلامی رودان: رئیس تبلیغات اسلامی رودان گفت: دبیرستان‌های صدرا زمینه ساز تربیت نیروهای متعهد در جامعه هستند و جایگاه مناسبی برای پرورش نیروهای انقلابی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، نشست مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت رودان با حجت الاسلام والمسلمین سالاری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سالاری در این نشست به اهمیت مدارس صدرا اشاره کرد و اظهار داشت: دبیرستان‌های صدرا زمینه ساز تربیت نیروهای متعهد در جامعه هستند و جایگاه مناسبی برای پرورش نیروهای انقلابی است.

وی افزود: جامعه امروز به پرورش و تربیت نیروهای متعهد و متدین نیاز دارد و سازمان تبلیغات اسلامی با راه‌اندازی این دبیرستان‌ها این نیاز را تأمین خواهد کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی رودان، در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در مدارس صدرا باید نیروهای مؤمن، متعهد، متدین پرورش یابند تا در آینده بتوانیم برای رشد و توسعه فرهنگ اصیل اسلامی از ظرفیت این نیروها استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر ضرورت نشر و گسترش علوم و معارف قرآنی در جامعه، عنوان داشت: گسترش این علوم نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب دارد.

گفتنی است، در این نشست، مسائل و مشکلات مدارس مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم همفکری و تعامل بین مدیران مدارس و اداره تبلیغات اسلامی جهت رفع مشکلات و پیشبرد اهداف مورد نظر مورد تاکید قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.