حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
حقِ بازی با مقدسات مردم را ندارید / باید در مقابل بی‌بند و باری‌ها ایستاد
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
شناسه : 12577
بازدید 522
10
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: مشخص است که دست اجنبی ها که به خون ملت تشنه اند در کار است.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری نهضت شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید بر مسئله حجاب و عفاف اظهار داشت: اگر یک زن در برخورد با نامحرم حجاب خود را رعایت کند به پاکدامنی خود احترام گذاشته و فرزند قابل اعتمادی نیز از کنار این زن پرورش می یابد.

وی افزود: توجه نکردن به مسائل دینی منجر به بی‌بند و باری می شود.در طول ۴۰ سال گذشته، دشمنان ما علیه نظام مقدس اسلامی قد علم کرده و با ترفندهای گوناگون علیه این ملت سلحشور و باایمان کوتاهی نداشته اند.در یکی دو ماه گذشته از طریق زنان، دختران و پسران جوان وارد صحنه ای شدند که علیه نظام اسلامی و ملت شریف و مومن قیام کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: مشخص است که دست اجنبی ها که به خون ملت تشنه اند در کار است.حادثه ای سوزناک برای مردم ما در شاهچراغ اتفاق افتاد.اگر ما مردم آگاهی پیدا نکنیم نتیجه اش چیزی جز ناامنی نیست.

وی خاطرنشان کرد: وقتی در فضای بی‌بند و بار مجازی دست به فساد گفتاری و نوشتاری می زنند، با کمک دشمنان خارجی و نوکران داخلی از طریق فضای مجازی و سیستم های ماهواره ای، با حرکت های مسلحانه چنین جریانی ایجاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی بیان داشت: کسانی که شعار می نویسند، علیه مردم و نظام اسلامی ناامنی ایجاد می کنند.با آتش زدن بانک و مسجد و وسایل عمومی، دشمن جرات پیدا می کند مسلحانه به مردم حمله کند و بی گناهان را به خاک و خون بکشد.این جریان نتیجه شعارنویسی و ایستادن جلوی نیروهای نظامی است.

وی تاکید کرد: ما کشوری قدرتمند بوده و هستیم و همیشه با امامین انقلاب همراه بوده ایم.هر چقدر به ما ضربه وارد کنند کشور ما قوی تر در مقابل دشمن خواهد ایستاد.آن عده ای که نادانسته آب به آسیاب دشمن می ریزند با قهر این ملت مواجه خواهند شد.ملت ما تحمل از بین رفتن مردم بی گناه را ندارند.حقِ بازی با مقدسات مردم را ندارید.

انتهای پیام / ش.ز

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.