حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
حضور مردم در راهپیمایی نماد پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی است
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
شناسه : 8105
بازدید 277
20
حجت الاسلام رهبر: راهپیمایی 22بهمن، تابلوی راهنما به سمت راه منور هدایت الهی و ولایت فقیه و انگشت اشاره به خون‌های پاک بر زمین ریخته شده یاوران دین خداست.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، حجت الاسلام عباس رهبر معاون پژوهش و استاد حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: راهپیمایی 22بهمن، تابلوی راهنما به سمت راه منور هدایت الهی و ولایت فقیه و انگشت اشاره به خون‌های پاک بر زمین ریخته شده یاوران دین خداست.

وی ادامه داد: این حماسه موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی و خنثی کننده  برای توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی است و حضور مردم در راهپیمایی  وظیفه ای انسانی، دینی و ملی محسوب می گردد که نباید از آن غفلت نمود و یا تأثیرات آن را نادیده گرفت.

حجت الاسلام رهبر به برخی از پیام های حضور در راهپیمایی 22بهمن برای دوستان و دشمنان اشاره کرد و افزود: هر قدم ملت ایران تیری به چشم بدخواهان و کسانی است که ملت و نظام اسلامی را تهدید و تحقیر می کند؛ این قدم ها ان شاء الله دشمنان را مایوس خواهد کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج)شهرستان بشاگرد، در ادامه سخنان خود ابراز داشت: این راهپیمایی بهانه ای است برای مرور دستاوردها و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی و آشنایی مردم با این دستاوردها، همچنین بهانه ای است برای مرور ارزش ها، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایران که همین مساله زمینه را برای مطالبه گری مردم از مسئولان امر فراهم می کند.

حجت الاسلام عباس رهبردر سخنان پایانی خودبا تاکید به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن 1400 اذعان داشت:  دشمن باید بداند ما همچنان بر سر آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب ایستاده ایم و پیوندمان با اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن همواره مستحکم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.