حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
حضرت زهرا(س) شهید راه دفاع از ولایت و امامت بود
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۷:۴۴
شناسه : 13562
بازدید 63
3
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان: نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) شهید دفاع ولایت بود، گفت: برای تبیین هر چه بیشتر شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) برپایی حسینیه‌های خانگی باید در محله‌های استان بیشتر شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان ،

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، دوم دی‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: دهه فاطمیه فرصت مناسبی برای مبلغان است تا سیره ایشان را در حریم ولایت برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا(س) در راه ولایت و صیانت از امامت بود، افزود: برای تبیین هر چه بیشتر شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) حسینیه‌های خانگی باید در محله‌های استان بیشتر شود. دختر پیامبر گرامی اسلام(ص) شهید دفاع ولایت بودند و این مسئله باید در مجالس عزاداری از سوی وعاظ تبیین شود.

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه معاندان پس از القای خواسته‌های جعلی، درباره ضرورت شنیده شدن صدای مردم توسط حاکمیت صحبت می‌کنند، تصریح کرد: دشمن از طریق رسانه‌های بیگانه قصد دارد مطالبات جعلی را به مردم نسبت دهد که با خواسته‌های واقعی مردم متفاوت است. قطعاً اموری مانند جنگ با اسلام، چادرسوزی و آتش زدن و تخریب اموال عمومی و خصوصی که مصداق خشونت هستند، خواسته مردم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با تأکید بر اینکه مردم امنیت می‌خواهند و این مطالبه را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنند، عنوان کرد: رفع مشکلات معیشتی یک مطالبه درست است و متأسفانه سفره‌های مردم روز به روز کوچک‌تر می‌شود و توان اقشار مختلف جامعه در تهیه کالاهای ضروری کاهش یافته که دولتمردان باید به این مسائل توجه کنند و در این بخش، صدای مردم را بشنوند.

عبادی‌زاده با اشاره به دیدار اخیر خود با اصناف شهرستان بندرعباس، بیان کرد: مغازه‌داران در روزهای طولانی کرونا دچار مشکلات زیادی شدند و اکنون نیز به دلیل کاهش قدرت خرید مردم مشکلاتشان بیشتر شده و آسیب ‌دیده‌اند که باید در مسائلی مانند تعیین مالیات و عوارض به این موضوع توجه شود.

وی با تأکید بر ضرورت تسهیل در جابجایی کالا و به‌ویژه آسیب ندیدن اصناف در گلوگاه‌های جاده‌ای تحت عنوان مبارزه با قاچاق کالا، اضافه کرد: کالاهای خارجی که از طریق بنادر هرمزگان وارد کشور می‌شود، یکسره به تهران منتقل می‌شوند و با تحمیل کرایه اضافه به هرمزگان برمی‌گردند که این رویه موجب ارزان‌تر بودن کالای خارجی در تهران نسبت به هرمزگان و اجحاف در حق مرزنشینان است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان خواستار تسریع در انتقال صنوف مزاحم از جمله تعمیرگاه‌های خودرو، تعویض روغنی‌ها و پنچرگیری‌ها به خارج از شهر شد و گفت: انتقال بنکداران به نزدیکی بندرعباس یک تجربه موفق است که باید درباره صنوف مزاحم نیز اجرا شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.