حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
جشن تکلیف ۷۰۰ دانش‌آموز دختر مدارس شهر بندرلنگه و بندرکنگ برگزار شد
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
شناسه : 22441
بازدید 49
2
در آستانه ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت برگزار شد: ۷۰۰ فرشته تازه مکلف شده مدارس شهر بندرلنگه و بندرکنگ، جشن تکلیف خود را در مسجد جامع شهرستان بندرلنگه برگزار کردند.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: مراسم جشن تکلیف ۷۰۰ فرشته زمینی از ۱۲ مدرسه دخترانه دولتی و غیردولتی شهر بندرلنگه و بندرکنگ با حضور حجت‌الاسلام شریفی امام‌جمعه شهرستان، سرهنگ فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، سالاری مدیر آموزش‌ و پرورش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان در مسجد جامع شهر بندرلنگه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود: شما دخترانم از امروز باید حجاب خود را که یک واجب الهی است رعایت کنید و نمازهای واجب خود را اقامه کنید.

وی ادامه داد: سن تکلیف یعنی باید به واجبات الهی عمل کنید و از محرمات الهی دوری کنید، شما وارد جاده‌ای شده‌اید که انتهای رعایت این واجبات بهشت است و باید باخدا و کتاب الهی دوست شوید که رستگاری شما در این است.

در پایان این مراسم که با سرود همگانی قرآنی و انقلابی و برنامه‌های شاد و متنوع دیگر همراه بود دانش‌آموزان نماز ظهر و عصر خود را به امامت امام‌جمعه شهرستان اقامه کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.