حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه ابتدایی حضرت معصومه(س) در رودان برگزار شد
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
شناسه : 7983
بازدید 338
13
همزمان با روز مادر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س): جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه ابتدایی حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با روز مادر و ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها در مسجد امیر المومنین علی علیه السلام شهرستان رودان برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان ؛ حجت الاسلام سید مهدی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ در جمع دانش آموزان مدرسه ابتدایی حضرت معصومه سلام الله علیها که به مناسبت روز مادر برگزار شد گفت؛ مقام مادر بسیار با عظمت است، تا جایی که پیامبر اکرم فرمود؛ حق پدر تا جایی که زنده ای اطاعت کن و اما حق مادر هیهات اگر بتونی حقش رو بجا بیاری ، و اگر عمرت به تعداد ریگهای بیابان باشد وبه تعداد قطرات باران باشد و به این اندازه عمر کنی هنوز حتی حق دوران بارداریش را نتوانستی بجا بیاری.

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی گفت؛ انسان باید همیشه بیاد داشته باشد که مادر سختی هایی را در دوران بارداری تحمل میکند و در راه حفظ سلامت او چه فداکاریهای نموده است.

ایشان در ادامه افزود؛ مردی به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله عرض کرد: ای رسول خدا؛به چه کسی نیکویی کنم؟ فرگود: به مادرت، بار دوم عرض کرد ؛ بعد از او به چه کسی؟ فرمود به مادرت، بار سوم عرض کرد: به جه کسی؟ فرمود: به مادرت. در چهارمین بار که این سوال را تکرار کرد ، فرمود: به پدرت.

ریس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان در ادامه افزود؛ در حدیث دیگری آمده است که جوانی برای شرکت در جهاد آنجا که جهاد واجب عینی نبود نزد  پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله حضرت به او فرمود:آیا مادری داری؟ عرض کرد آری؛ فرمود: در خدمت مادر باش که بهشت زیر پای مادران است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.