حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
توجه جدی به قرآن کریم از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
شناسه : 22431
بازدید 33
2
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در طول سال های بعدازانقلاب ۴۰ دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشور برگزار شده که این معجزه حاکمیت در توجه به قرآن کریم است.
ارسال توسط : نویسنده : حسن دریاورز
پ
پ

ه گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه: حجت الاسلام عابدین پور رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی ارتش شهیداسماعیلیان بندرلنگه  در مراسم جشن ختم القرآن مکتب خانه های قرآنی بندر دیوان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی، حفاظ قرآن و قرآن آموزان و مردم متدین روستای دیوان در سخنانی به تبیین دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی پرداخت.

وی گفت: در طول سال های بعدازانقلاب ۴۰ دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشور برگزار شده که این معجزه حاکمیت در توجه به قرآن کریم است

 

عابدین‌پور خاطرنشان کرد: چاپ  قرآن با شمارگان بالا  ترجمه قرآن  به بیش از ۱۲۰ زبان زنده دنیا  تربیت حافظان قرآن یک جزء تا حفظ کل از دیگر دستاوردهای انقلاب مردمی اسلامی سال ۵۷ می باشد

 

وی  با بیان اینکه ایجاد بیش از ۴۰۰ سایت قرآنی در توسعه نرم افزاری علوم قرآنی مؤثر و کار آمد بوده

 

وی در ادامه ابراز داشت: ایجاد شبکه تلویزیونی قرآن و معارف ترویج علوم قرآنی درفضای رسانه و ایجاد رادیو ترتیل رادیو قرآن رادیو معارف رادیو اربعین و… از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه قرآن و عترت بوده است.

 

این کارشناس فرهنگی دینی گفت: بعد از انقلاب اسلامی حقیقتا در رابطه با قرآن کریم نمایشگاه ها و دستاوردهای زیادی انجام شده که بر کسی پوشیده نیست.

 

 

حجت الاسلام عابدین پور در پایان گفت: به خاطر تمام کارهایی که در بستر حکومت اسلامی در زمینه ترویج قرآن کریم صورت گرفته به روح بلند ملکوتی امام خمینی ره و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی  درود و احترام میفرستیم که با تشکیل انقلاب اسلامی با حمایت های مردمی زمینه رشد تعالیم وحیانی وقرآنی را ایجاد نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.