حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
تشیع شهید گمنام در شهرستان بندرلنگه
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۹:۱۸
شناسه : 13790
بازدید 89
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه از تشیع پیکر شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه،حجت الاسلام علی خلیفاوی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر لنگه ضمن اعلام این خبر گفت:‌ در سالروز شهادت دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه (س) پیکر شهید گمنام تشیع شد. حرکت دستجات عزاداری از میدان آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه آغاز شد و تا مسجد جامع شهرستان به پایان رسید.

وی گفت:‌در سالروز شهادت بانو و بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) شهرستان بندرلنگه فضای معنوی دو چندانی به خود گرفت و پیکر شهید گمنام در این شهرستان تشیع شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه افزود:‌پاسداشت ارزش های اسلامی و انقلابی بر عهده تک تک ما است به برکت وجود سیره و راه و اندیشه ائمه اطهار و شهدا است که امروز ما در جامعه ایی خدا محور و اخلاق مدار زندگی می کنیم و افراد بشر در امنیت و آسایش به سر می برند.

حجت الاسلام خلیفاوی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و جایگاه حضرت فاطمه (س) اشاره و تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) نمونه و اسوه کامل صبر و استقامت و بردباری و دفاع از حریم ولایت و الگوی کامل عفاف و حجاب است. الگوپذیری از شخصیت بی نظیر ایشان سعادت افراد در جامعه را رقم می زند.

وی در پایان گفت: ملت همیشه و انقلابی و در صحنه جمهوری اسلامی ایران با حضور خود در مراسمات مختلف مذهبی و ملی ثابت کرده اند پاسدار ارزش های انقلابی و اسلامی هستند و انشالله که از رهروان حقیقی حضرت فاطمه (س) در حرف و عمل باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.